جزئیات جدید از سرقت از بانک ملی/ حواس‌پرتی سارقان کار دستشان داد!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین جزئیات از رسیدگی به پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین روند رسیدگی به پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: بر اساس آخرین اعتراف سارقان بانک سارقین اصلی که وارد بانک شدند ۴ نفر بودند شامل ۳ برادر و یک پسرخاله.

به نقل از مهر، او افزود: اعضای باند آخرین جلسه هماهنگی‌های خود را شب جمعه در منزل پدر و با حضور پدرشان انجام داده و تیم اصلی در آنجا برای آخرین بار نقشه خود را بررسی می‌کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه در ساعت ۱:۳۰ تا ۲ بامداد تیم اصلی سرقت وارد بانک می‌شوند دو نفر مسئولیت تدارکات و مراقبت را بر عهده داشته و ۲ نفر هم مسئولیت انجام کارها را داشتند.

او ادامه داد: سارقان در اولین اقدام خود وسایل حفاظتی و مراقبتی بانک را قطع کرده و بعد سراغ صندوق امانات مردم می‌روند و ساعت ۴ بعدازظهر کارشان تمام می‌شود و از مجموعه بانک خارج شده‌اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: سارقان روز شنبه متوجه می‌شوند یکسری از اقلام داخل بانک مانده است و برمی‌گردند و یکسری را برده و یکسری در داخل بانک جاساز می‌شود که این اقلام جاسازی شده کشف شده است.

سردار رحیمی گفت: اموال مردم که شامل هزاران سکه و مبالغ زیادی یورو و ارز بود شمارش شد و تحویل خزانه بانک ملی شد و با نظارت نماینده دادستان و پلیس به صاحبان آن برگشت داده می‌شود.

او افزود: یک تیم ویژه از بانک ملی و اتحادیه طلافروشان در امر طلا و جواهر و نماینده دستگاه قضائی و پلیس ۵ روز فعالیت کردند تا قطعه قطعه طلاهای مردم را شناسنامه دار کنند و روز گذشته کار شناسایی و بسته بندی و انتقال طلا و جواهر به خزانه تمام شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.