جاستین بیبر پس از فلج صورتش: عیسی با من است! +عکس

جاستین بیبر، بعد از فلج موقت صورتش، با طوفان وحشتناکی از نگرانی طرفداران و ترس از فلج کامل صورتش روبه رو شد. او آنها را از آخرین وضعیت سلامت خود باخبر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، جاستین بیبر خواننده جوان و پرطرفدار توضیح داد که چگونه در نبرد با سندرم رمزی هانت با یک “طوفان وحشتناک” روبرو شده است، اما اصرار دارد که روز به روز بهتر می شود.جاستین بیبر در حالی که طرفدارانش را از آخرین وضعیت خود در رابطه با تشخیص ترسناک فلج صورتش به روز کرده بود، حضرت عیسی مسیح را شکر می کرد.

خواننده ۲۸ ساله امریکایی روز جمعه فاش کرد که از سندرم رمزی هانت رنج می برد. این سندروم منجر به فلج موقت صورت او شده است.او این ویدئوی سه دقیقه‌ای را پس از اینکه مجبور شد از تعدادی کنسرت‌های آینده خود کنار بکشد، در شبکه‌های اجتماعی آپلود کرده بود.اما جاستین بیبر در یک خبررسانی مثبت، به ۲۴۱ میلیون فالوور اینستاگرام خود گفته است که روز به روز بهتر می‌شود.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت:

«می خواستم اندکی از احساسم را به اشتراک بگذارم. هر روز بهتر می شوم و با وجود تمام ناراحتی ها، آرامش را در کسی که مرا طراحی کرده و می شناسد، پیدا کرده ام.» «به من یادآوری می شود که او تمام من را می شناسد. او تاریک ترین قسمت های من را می داند که من نمی خواهم هیچ کس درباره آنها بداند و دائماً مرا در آغوش پر مهرش پذیرا می شود.»

وی ادامه داد:

«این چشم انداز در طول این طوفان هولناکی که با آن روبرو هستم به من آرامش داده است، می دانم که این طوفان خواهد گذشت اما در این بین عیسی با من است.»

استوری جاستین بیبر برای فلج صورتش

 

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.