حمله مسلحانه به اتوبوس مسافربری؛ مسافران می‌گویند تا ۲۰دقیقه بعد از سرقت پلیس نیامد!

همزمان با سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس ایران‌پیما در جاده اهواز پلیس استان خوزستان دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان را صادر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایران، روز دوشنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سرنشینان یک دستگاه اتوبوس ایران‌پیما در مسیر اهواز – سربندر نزدیکی کارخانه فولاد اهواز از سوی راهزنان مسلح مورد سرقت قرار گرفته و تمام اموال‌شان سرقت شد. مسافران در این فیلم مدعی شدند که تا ۲۰ دقیقه بعد از این سرقت پلیس در محل حاضر نشده بود اما کیومرث کشوری فرمانده انتظامی اهواز ضمن تکذیب این ادعا گفت: از همان لحظات اولیه وقوع سرقت، پلیس در صحنه حاضر شد و تیم‌های ویژه وارد عمل شده‌اند. در حال حاضر نیروهای پلیس آگاهی و امنیت در حال بررسی موضوع هستند و سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

2 نظر
  1. امیر

    اگه ۲۰ دقیقه طول نکشیده و به محض وقوع حادثه پلیس در صحنه حاضر شده و افراد داخل فیلم دروغ میگن پس چرا نتوانستند راه زن هارو دستگیر کنند؟؟؟؟
    به راحتی میتوانستند با دو سوال جواب در مورد ماشین راه زنان بیسیم بزنند راه رو برای ماشین سارقان ببندند. معلومه که دیر رسیدند و دیگه کار از کار گذشته بوده.

    نحوه عملکرد پلیس در چنین شرایطی برای هیچکس پوشیده نیست. معمولا برای عدم درگیری مسلحانه کمی صبر میکنند تا نزاع تمام شود و بعد اقدام میکنند.

    مردم نباید از راهزن ها ناراحت باشند باید از دولتی که شرایط اجتماعی و اقتصادی رو به جایی رسونده که در ایران مثل زمان عصر حجر راهزنی میکنند اون هم از اتوبوس مردم عادی و از به اصطلاح پلیس های پلاستیکی که همیش بعد از مهلکه از راه میرسند و با دو سوال جواب بی فایده سر و ته قضیه را هم میاورند و جان و مال مردم و وظیفه شغلی اصلا برایشان مهم نیست باید ناراحت باشند…

  2. یا الله

    تا جرم صورت نگرفته که پلیس نمیاد_ نکنه شما فکر میکنید پلیس علم غیب داره و ما نمیفهمیم__از زمانی که اعلام میشه به مرکز پیلس و مرکز با نزدیک ترین اورگان هماهنگ می‌کنه که سریع در محل حاضر بشند— شما چه مصرف میکنید که تو فضا هستید که میگید پلیس دروغ میگه__ اگر پلیس قبل اتفاق قرار بود باشه اصلا اتفاقی نمی افتاد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.