ممکن است اوکراین تا دو سال دیگر روی نقشه نباشد

دمیتری مدودف نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که ممکن است اوکراین تا دو سال دیگر روی نقشه نباشد.

به گزارش تازه نیوز، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در پیامی تلگرامی تاکید کرد که مطلع شده اوکراین قصد دارد از کشورهای خارجی گاز مایع طبیعی خریداری و هزینه آن را طی دو سال پرداخت کند که در غیر اینصورت در زمستان آینده منجمد خواهد شد.

به نقل از ایرنا، وی در پیامی تلگرامی تاکید کرد که مطلع شده اوکراین قصد دارد از کشورهای خارجی گاز مایع طبیعی خریداری و هزینه آن را طی دو سال پرداخت کند که در غیر اینصورت در زمستان آینده منجمد خواهد شد.

مدودف افزود: پرسش این است که چه کسی می گوید اوکراین در دو سال دیگر وجود خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها دیگر اهمیتی نمی دهند. آنها آنقدر روی پروژه ضد روسیه سرمایه گذاری کرده اند که بقیه مسائل برایشان بی معناست.

وی گفت که هدف از اعمال تحریم‌های غرب علیه روسیه تخریب اقتصاد مسکو است ولی بیش از همه آمریکا و اروپا از این وضعیت متضرر خواهند شد.

وی پیش بینی کرد که اوضاع بدتر شود، زیرا به نظر نمی‌رسد کشورهای غربی تمایلی به توقف جنگ تحریمی خود علیه روسیه داشته باشند.

2 نظر
  1. الم

    شما که پیش بینی کرده بودید تا دو هفته همه اکران را خواهید گرفت نتوانستید اینده دو هفته بعد را پیش بینی کنید الان با چه رویی سرنوشت دو سال اینده را میخواهید پیش بینی کنید پس *** بنشینید ببینید چرخ گردان چطوری خواهد چرخید چگونه تصمیم خواهد گرفت از کجا معلوم شاید در دوسال اینده پوتینهای پوتین را در نیاورند و در جعبه چوبی قرار ندهند یا از کجا معلوم در دو سال اینده غافلگیرانه مورد هدف بمبهای اتمی قرار نگیرید و خودتان محو نشوید یادتان رفته که شب خوابیدید صبحش چندین کشور متحد خود را از دست دادید و 15 کشور هم از بدنه کشورتان جدا شد یادتان رفته در افغانستان نیز همین فکر داشتید چگونه سر افکنده باز کشتید یادتان رفته اگر کمکهای متحدین نبود هیتلر چه بلای به سرتان میاورد یادتان رفته وقتی کشور ما توان مقابله نداشت اشعال کردید و چرخ طور دیگر چرخید و دچار انقلاب شدید و بدون مقاومت برگشتید

  2. شایان

    این مقامات وقیح روسیه قبل از شروع جنگ بارها خارجی ها را بابت خبر اقدام به جنگ طرفین را محکوم میکردند، به طوریکه حتی یکبار یکی از مقامات روسیه گفت روز چهارشنبه هم آمد و جنگ شروع نشد شرم بر شما که اخبار کذب میدهید، اما دیری نگذشت که مشخص شد روسیان فقط دروغ می گفتند و همان وقت نیز در فکر تدارک جنگ بودند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.