نماینده مجلس: از مردم ناسزا می‌شنویم

نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس گفت: این روزها که ما نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می کنیم از مردم ناسزا نقد و نکاتی قابل تامل می‌شنویم.

به گزارش تازه نیوز، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان رسیدگی به طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در تذکری خاطرنشان کرد: این روزها که ما نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه مراجعه می کنیم از مردم ناسزا نقد و نکاتی قابل تامل می شنویم.

به نقل از مدارا، وی با بیان اینکه «۱۰ خرداد تا ۲۰ مرداد هر سال زمان طلایی کشاورزان است»، اظهار کرد: در روزهایی که زمان طلایی کشاورزان است و کشاورز فقط در این مدت می تواند محصول خود را به بازار برساند و بدهی زمین هایش را انجام دهد، وزارت نیرو یک تصمیم غلط گرفته است؛ زمانی که کشاورز برای جابجایی یا کف شکنی یا تمدید پروانه چاه مراجعه می‌کند، قدرت دیماند آنها را کاهش می‌دهند و وقتی این قدرت کم شود، بابت اضافه دیماند، هزینه زیادی بر کشاورز تحمیل می شود.

این نماینده مجلس همچنین با بیان اینکه «همه دولت‌ها به لطف خدا جراح شدند و جراحی می‌کنند» تاکید کرد: اگر موضوع کاهش دیماند ادامه پیدا کند، کشاورزان که این روزها صنعت غذایی کشور در دست آنهاست با خاک یکسان می‌شوند و این موضوع باعث ایجاد نارضایتی آنها می‌شود؛ لذا خواهش می کنم در ۶۰ روزه فرصت طلایی کشاورزان که در گذشته هفته‌ای ۴ ساعت با قطع برق مواجه بودند اما اخیراً قطعی برق آنها به هفته‌ای دو مرتبه و هر مرتبه نیز بیش از ۷ ساعت رسیده است مورد رسیدگی قرار بگیرد چراکه این موضوع باعث افزایش نارضایتی ها می‌شود.

نیک بین گفت: گرچه دولت آقای رئیسی در حال حمایت از محرومان است اما تقاضا دارم که به وزارت نیرو در این زمینه تذکر داده شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.