دستور عجیب: هرچه سریع‌تر ۸ هواپیمای مسافربری ساخته شود!

رئیس‌جمهور طی دیدار از شرکت هسای وزات دفاع، دستور ساخت ۸ فروند هواپیمای مسافربری را صادر کرد.

به گزارش تازه نیوز، ابراهیم رئیسی در بیست‌وپنجمین سفر استانی خود روز گذشته در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) حضور یافت و طی سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در این شرکت گفت: این شرکت مظهر خودباوری، دانش‌بنیان، ابتکار و خلاقیت، روحیه نوآورانه و خلاقانه است.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که شرکت هِسای وزارت دفاع نمود عینی تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، افزود: این شرکت یکی از مظاهر اقتدار در کشور است که توانسته است با همت دست‌اندرکاران صنعت دفاعی تولید قدرت کند.

به نقل از فارس، رئیس‌جمهور پس از بازدید از مجموعه‌ بالگردی و بخش‌های مختلف شرکت هسا گفت: این شرکت مجموعه‌ای از دانایی‌ها را به توانایی تبدیل کرده و آن‌چه که ما از شرکت هِسا انتظار داریم ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت تمامی استاندادر‌های لازم بین‌المللی است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس هم این‌طور خبر داد که رئیسی در بازدید از هسا دستور داده تا سفر بعدی رئیس‌جمهور به اصفهان، ۸ هواپیمای مسافربری در این سازمان تولید شود. وی به نقل از رئیس‌جمهور گفت: به برکت نام امام رضا علیه‌السلام، این تصمیم در دولت هم مصوب می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.