دفن شدن در زیر شن ساحل اتفاقی باورنکردنی رقم زد +تصاویر

پسری با دوستانش به دریا رفت و مانند خیلی از انسان ها بدن خود را زیر خاک ساحل دفن کرد و بیرون آمد ولی بعد از یک روز اتفاقی عجیب و دردناک برایش افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، پسر جوانی به نام “کلی مولولن دوماس” پس از آنکه با دوستانش کنار ساحل رفت،تصمیم گرفت تا توسط دوستان در زیر خاک ساحل، بطوری دفن شود که گردن و سر او بیرون از خاک باشد.پس از مدت زمانی کوتاه او توسط دوستانش به بیرون از خاک آمد.

کرم-قلابدار-در-پای-پسر-جوان

اما پس از آنکه توسط دوستانش بیرون آمد،او میزانی خارش را بر روی پای سمت راستش احساس کرد که طولی نکشید این جای خارش تبدیل به مکانی برای زندگی کرم قلابدار شد!!

کلی پس از اینکه این میزان خارش را تجربه کرد،نهایت یک روز پس ازز بیدار شدن مشاهده کرد که بر روی پایش چیزی همانند کپک ظاهر شده است و بنابراین تصمیم گرفت تا به دکتر مراجعه کند و علت آنرا جویا شود.کلی به دکتر مراجعه کرد و دکتر پس از معاینه پای وی،تاکید کرد که پای او تبدیل به مکانی برای رشد کرم قلابدار شده است و این کرم عفونت بسیار زیادی را بر روی پای کلی ایجاد نموده بود.

نفوذ-کرم-به-بدن و عفونت پا

به گفته کلی این میزان عفونت بقدری زیاد بود که او حتی نمی توانست باندهایی که باید برای پانسمان پایش استفاده می کرد،را باز کند.این اتفاق بسیار بدی است و انسان در نگاه اول،به این فکر خواهد کرد که توسط موجودی در حال خورده شدن می باشد. اینک کلی باید به گفته و تجویز پزشک،روزانه حمام کند تا از پیشرفت این عفونت در بدنش جلوگیری شود و هر ۳ روز یکبار باید باندها را از پایش جدا کند.

دفن-شدن-در-ساحل

منبع: نمناک

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.