پسری که به خاطر پول مادرش را کشت!

پسر شرور که به خاطر اختلاف بر سر پول مادرش را به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، «سرهنگ یدالله طهماسیان» فرمانده انتظامی شهرستان قرچک  بیان داشت: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر فوت خانمی ۶۵ ساله در شهرستان قرچک، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از ایران، وی افزود: با حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که وی  از ناحیه سر دچار خونریزی شده است. اهالی محل عنوان کردند، چند ساعت قبل از خانه وی صدای درگیری شنیده‌اند، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و سه دختر وی در پلیس آگاهی حاضر شدند و بیان داشتند که مادرمان تنها زندگی می‌کرده، اما یک برادر هم داریم که به بهانه‌های مختلف با مادرمان درگیر می‌شد و از او پول طلب می‌کرد. فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: در ادامه تحقیقات این پسر احضار شد اما چون خودش به اداره پلیس مراجعه نکرد، با دستور قضایی و ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل مادرش شد، اما با توجه به مدارک و ادله موجود و بعد از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود و بیان کرد، در روز حادثه به منزل مادرم رفتم، و با او درگیر شدم مادرم را به سمت عقب هل دادم که  از پشت با چهارچوب در  و سپس بخاری برخورد کرد و به زمین افتاد و زمانی که دیدم نبض مادرم ضعیف است، منزل را ترک کرده و متواری شدم.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.