قتل مرد بدهکار با مسکن و صحنه‌سازی!

مرد بدهکار که به‌دنبال اختلاف مالی با دوستش او را پس از بیهوش کردن با چاقو به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اردیبهشت سال ۹۹ گزارش مرگ مرموز مرد جوانی به پلیس آگاهی استان البرز اعلام شد.
گشت کلانتری بلافاصله در محل جنایت که یک کارگاه تولیدی در کرج بود حاضر و با جسد مرد ۳۲ساله‌ای به‌نام حامد روبه‌رو شدند که از ناحیه گردن زخمی شده و به قتل رسیده بود.
محمد عنبری بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی کرج خیلی زود خودش را به صحنه جنایت رساند ودر نخستین گام دستور داد، جسد به پزشکی قانونی منتقل شود.سپس کارآگاهان به بازجویی از شریک مقتول پرداختند که در محل حضور داشت. وی مدعی شد صبح مثل همیشه به دفتر کارش آمده اما بادرهای شکسته کارگاه و جسد شریکش رو به رو شده است. اظهارات او در همان صحنه جنایت و عجله او برای بردن دفاتر حساب مالی کارگاه باعث شد کارآگاهان به او مظنون شده و از وی بیشتر بازجویی کنند ودر ادامه طولی نکشید که حمید لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را فاش کرد.

به نقل از ایران، متهم در بازجویی‌ها گفت: از مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف حساب داشتم و کینه او را به دل گرفته بودم تا اینکه یک روز تصمیم گرفتم او را بکشم و به این اختلاف پایان دهم. روز حادثه حامد از من خواست که دارویی برای خوب شدن سردردش پیدا کنم من هم فرصت را مغتنم دیدم و با تزریق مسکن قوی ابتدا او را بیهوش کردم و بعد با چاقویی که همراهم برده بودم گلوی او را بریدم. بعد هم در را بستم و از دفتر خارج شدم و به خانه رفتم. روز بعد به آنجا برگشتم و با صحنه‌سازی و شکستن در طوری وانمود کردم که انگار سارقان به کارگاه آمده و شریکم را کشته‌اند بعد با برادران مقتول تماس گرفتم.
متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود بازداشت شد و در حالی پای میز محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز ایستاد که خواهران و برادران مقتول خواستار قصاص متهم شدند.
متهم در جلسه دادگاه با ابراز پشیمانی از جرمی که مرتکب شده بود پس از تفهیم اتهام، قتل را پذیرفت. این متهم درباره انگیزه‌اش گفت: به خاطر مسائل مالی من و حامد از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم و من به او بدهکار بودم نمی‌دانم چه شد که به فکر قتل او افتادم. ولی الان واقعاً پشیمان هستم و امیدوارم خانواده مقتول مرا ببخشند.
پس از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شده و با توجه به درخواست اولیای دم، متهم را به‌خاطرقتل عمد به قصاص محکوم کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.