استعفای باقری‌کنی صحت دارد؟ تیم مذاکره‌کننده ایران تغییر می‌کند؟

شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر استعفای باقری‌کنی مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای در دولت ابراهیم رئیسی منتشر شده.

به گزارش تازه‌نیوز، برخی کانال‌های تلگرامی از استعفای معاون وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای در دولت ابراهیم رئیسی خبر می‌دهند.

به مقل از مهر، یک منبع ارشد در وزارت امور خارجه اطلاع داده است که هیچ برنامه‌ای برای تغییر در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان وجود ندارد.

توییت‌های دو روز گذشته باقری، بخشی از سخنرانی وی در اجلاسیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران بود.

همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان جمعه با انتشار مطلبی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی‌گیرد.

وی افزود: به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه می‌دهیم، آمریکا را به واقع بینی و فاصله گرفتن از جنون تحریم جدید و آژانس را به رفتار فنی و اجتناب از اقدام سیاسی فرا می‌خوانیم.

به‌نظر می‌رسد انتشار این شایعه از سوی دشمنان ملت ایران با هدف توقف روند نزولی قیمت ارز است و تکه‌ای از پازل بزرگ فشار حداکثری غرب علیه کشورمان است.

این مطالب را از دست ندهید:

3 نظر
  1. جواد

    کاش عوض بشه، چون هیچ دست آوردی نداشت.
    به نظر برای مذاکره باید از افراد پخته و باتجربه استفاده بشه، کسی که مذاکره کنندگان را خوب بشناسد. و توانایی های زیادی در زبان انگلیسی داشته باشد.

  2. پویا

    برای به ثمره رسیدن مذاکرات باید افرادی قوی و سیاستمداری در طراز جهانی انتخاب می شد. اکنون دولتمردان دست از تعصب بردارن و ظریف را مسئول این کار کنند

  3. همدان

    باقری کنی و امیر عبدالهیان شاگرد جواد ظریف هستند ودر مذاکرات از ظریف معلوم الحال خط ودستور می گیرند ونتیجه بی حاصل بئده، سکان وزارت خارجه باید به دست دکتر حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین قرارداده شئذ .هم شجاع است وهم زیرک وقوی.وحق ایران را ازحلقوم امریکا بیرون می کشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.