مراسم عقد کاملا رسمی دو گربه! +ویدئو

خیلی از انسان ها به حیوانات علاقه دارند و از آنها در خانه خود به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند. اما این علاقه تا کجاست؟ آن قدر هست که مثل یمنی ها برای آنها جشن عروسی برگزار کنید؟

به گزارش تازه‌نیوز، شاید برایتان عجیب برسد اما یک ویدیوی وایرال شده نشان می دهد که علاقه به گربه تا جایی رسیده است که یه گروه از مردم یمن برای دو گربه مراسم عقد رسمی با حضور عاقد رسمی برگزار می کنند؛ مراسمی که مثل مراسم عروسی ما انسان ها در آن مهمانان زیادی دعوت شده اند و دقیقا تمام رسوماتی که در عقد انسانی وجود دارد را برای زوج گربه اجرا کردند. عقد گربه ها در حالی است که هنوز خیلی از انسان ها در حسرت همین ازدواج ساده هستند!

برای این زوج گربه، توسط عاقد رسمی عقد نامه صادر شد و گربه ها پای عقدنامه را به جای امضا، انگشت یا بهتر بگوییم پنجه زدند!این اتفاق عجیب و غریب و البته احمقانه! در شهر المعلا با حضور اهالی محله و همسایه ها صورت گرفت و در پی آن مراسم جش و شادی بر پا شد.

ویدیوی منتشر شده از مراسم عقد گربه ها نشان می دهد که یک عاقد رسمی در حال خواندن خطبه عقد بین این دو گربه نر و ماده است. سپس اثر انگشت یا پنجه گربه ها گرفته می شود تا عقد جلوه رسمی تری به خود بگیرد.شاهدان عینی می گویند قبل از برگزاری مراسم عقد، برای آنها کارت دعوت ارسال شده است! فعالان یمنی کارت دعوت حضور در مراسم را چاپ کردند و در بین جمعی از اهالی محل توزیع کردند. این طور که معلوم است قرارداد عقد و ازدواج این دو گربه در یمن به طور رسمی ثبت شده است. به این می گویند جفت گیری گربه ها یا ازدواج گربه ای با اصول انسانی!

وقتی این ویدیو منتشر شد بازخوردهای گوناگونی در فضای مجازی داشت. برخی با این قضیه شوخی کردند اما برخی دیگر از مردم نیز از مقامات خواستند که برگزار کنندگان این مراسم را به دلیل رفتار هنجارشکنانه و ضدارزشی بازخواست کنند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.