استقلال: برای پرداخت پول استراماچونی بازیکن نمی‌فروشیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: برای پرداخت مبلغ جریمه پرونده استراماچونی بازیکنی را نخواهیم فروخت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، حجت نظری در مورد اعلام رای پرونده استراماچونی اظهار داشت: واقعاً جای نگرانی نیست. برخی‌ها مدعی بودند که اگر رای اعلام شود، باید در مدت کوتاه تمام مبلغ را پرداخت کنیم، اما اینگونه نیست. رای اولیه صادر شده و قابل تجدید نظر است. این مبلغ به واسطه اسنادی که وجود دارد، کم خواهد شد.

وی افزود:قبلاً گفته می‌شد که استقلال برای این پرونده باید در مدت یک هفته حدود 3 میلیون یورو پرداخت کند، اما حالا می‌بینیم که او درخواست مبلغ حدود یک میلیون و 350 هراز یورویی کرده است. ضمن اینکه ما هنوز این فرصت را داریم برای این پرونده به CAS شکایت کنیم.

این مقام درمورد اینکه آیا مدیران قبلی عمداً در این پرونده کم‌کاری کرده‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعاً عمدی در کار نبود. به هر دلیلی شرایط اینگونه پیش رفت و دفاع خوبی از منافع باشگاه استقلال نشد؛ البته شاید مدارک خوبی هم به همکاران قبلی ما نرسید. این مبلغ قطعاً کمتر خواهد شد. ضمن اینکه ما در مدت مشخص لایحه جدیدی را تنظیم کرده و با مدارک به فیفا ارائه خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما اقداماتی انجام خواهیم داد تا این مبلغ کم خواهد شد. تیم حقوقی ما در داخل کشور تغییر کرده، اما نماینده ما در فیفا همان فرد قبلی است. فکر می‌کنم 6-7 ماه طول بکشد تا این پرونده به نتیجه نهایی برسد و با این شرایط پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی ما هم تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. فکر می‌کنم تا پایان فصل فرصت برای پرداخت داشته باشیم. بدون شک از طرف استراماچونی پنجره‌های استقلال تهدید نمی‌شود.

نظری با بیان اینکه تلاش‌هایی در حال انجام است تا این مشکل حل شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها رسانه‌هایی که اعتبار چندانی هم ندارند، شایعه‌سازی می‌کنند و این شایعه دست به دست می‌شود. برخی‌ها مدعی شدند که استقلال برای پرداخت غرامت به استراماچونی قصد فروش بازیکنانش را دارد که من همینجا اعلام می‌کنم ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم. هواداران با هوش باشند و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری‌ها دنبال کنند.

وی درخصوص پرداخت حقوق به بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال، اظهار داشت: هفته آینده اولین قسط تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به مشکلاتی که در موضوع اسپانسر و تامین کننده البسه این تیم ایجاد شده بود، تصریح کرد: صحبت‌هایی در هیأت مدیره مطرح شد مبنی بر اینکه همکاری با شرکت قبلی که لباس‌ها را تامین می‌کرد از نظر اقتصادی به صرفه نیست. این اطمینان هم به ما داده شد که در صورت فسخ قرارداد با این شرکت، جریمه‌ای شامل حال باشگاه نخواهد شد. ما هم مذاکراتی را با اسپانسر جدید شروع کردیم؛ البته نگرانی‌هایی بابت شرکت قبلی وجود داشت و به همین دلیل لباس‌ها به بازی هفته اول نرسید.

نظری ادامه داد: اینکه گفته می‌شود چون برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی از محصولات شرکت دیگری استفاده کردند و این موضوع اختلاف‌هایی ایجاد کرد را نمی‌توان قضاوت کرد. همیشه صحبت‌هایی مطرح می‌شود که تا به ما اعلام رسمی نکنند، آنها را قضاوت نمی‌کنیم. باید مستندات را ارائه دهند و به صورت مکتوب به ما اعلام کنند تا بتوانیم اظهارنظر کنیم. من هم صحبت‌هایی را شنیده‌ام، اما نمی‌توانم بگویم درست است یا خیر.

وی درخصوص دریافت رضایتنامه فکری از باشگاه نساجی، تصریح کرد: ما برای رساندن آرامش به باشگاه استقلال هر کاری در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد. در تلاش هستیم تا با باشگاه نساجی تعامل داشته باشیم. ما کادر فنی پرتلاش و کم توقعی داریم و باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های آنها را برطرف کنیم. فکر می‌‌کنم هواداران امسال تیمی را ببینند که در سال‌های قبل توقعش را داشتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.