شکیرا می‌خواهد بین خانه خودش و خانواده پیکه دیوار بکشد! +تصاویر

شکیرا می خواهد برای جلوگیری از دسترسی پدر و مادر جرارد پیکه در خانه اش دیوار بکشد!

به گزارش تازه‌نیوز، پایان رابطه شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی باشگاه بارسلونا، پس از ۱۲ سال زندگی مشترک همچنان زنجیره ای از شایعات و اخبار مختلف را رقم می زند. گفته می شود علت جدایی این زوج، خیانت پیکه به شکیرا و رابطه اش با دختری اسپانیایی ۲۲ است. حتی بر اساس توصیف هایی که از چهره این دختر شده بود، دوست نامزد ریکی پوچ بازیکن تیم بارسلونا را همان دختر مورد نظر معرفی کردند. البته او تمام این حرف ها را شایعه دانست و هرگونه ارتباطی با پیکه را رد کرد.

پیکه و پدر و مادرش

اخبار جدید حاکی از اقدامی عجیب از جانب شکیراست. در خانه ای که این زوج در شهر بارسلونا زندگی می کردند، خانه ای برای والدین پیکه و خانه دیگری برای والدین شکیرا به عنوان همسایه قرار داشت و خانه ها به هم راه داشتند. حالا شکیرا می خواهد که دسترسی مشترک را با کشیدن دیوار، از بین ببرد. او معتقد است که آنها دیگر جزو خانواده او نیستند و می‌خواهد قسمت‌های مشترک را تقسیم کند.

نوریا توماس، شریک زندگی سابق پیکه است

یکی از افرادی که سکوت خود را شکست، نوریا توماس، شریک زندگی سابق پیکه است. مجموعه‌ای مستند از او درباره زندگیش ساخته شده که کاملا تصادفی انتشار آن با جدایی پیکه و شکیرا هم زمان شد. نوریا مجبور شد برای توضیحات بیشتر ویدیویی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد. او در این ویدیو گفت: «من باید به خاطر اتفاقاتی که در دو هفته اخیر افتاده است، حرف هایی را بزنم. باید به شما بگویم که چه فکر می کنم. سکوت کردن بسیار خوب است و من می دانم چگونه این کار را انجام دهم. اما این بار با آن کنار نیامده ام. این حرف ها، آزار و اذیت کامل است. در آستانه تولد دومین فرزندم، در حالی که در بیمارستان بستری بودم، تلفن همراهم از حجم این پیام ها منفجر شد.»

نوریا توماس اکس سابق پیکه

توماس توضیح داد: «من دو دقیقه و فقط در فصل اول درباره پیکه صحبت می‌کنم، در شرایطی که در این مستند درباره دیگر شرکای سابقم که تأثیر زیادی روی من گذاشتند، خانواده‌ام و کارم صحبت می‌کنم. این سریال قرار بود از یک ماه پیش پخش شود، اما به خاطر من به تعویق افتاد و با اخبار مربوط به همسر سابقم همزمان شد و حتی من هم نمی دانستم چه خبر است.» با این کار، او امیدوار است که تمام شایعاتی را که در نتیجه جدایی پیکه و شکیرا به وجود آمده بود، پاک کرده باشد.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.