درگیری ایران و اسرائیل در خاک ترکیه؟

وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفت :به هرگونه حمله احتمالی ایران به شهروندان صهیونیست در ترکیه، پاسخ خواهد داد.

به گزارش تازه‌نیوز، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاها، گفت که این رژیم به هرگونه حمله احتمالی ایران به شهروندان صهیونیست در ترکیه، پاسخی قاطعانه خواهد داد.

به نقل از ایلنا، دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با استناد به ادعاهای گانتز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «از تمام اسرائیلی‌های مقیم ترکیه درخواست می‌کنم که دستورالعمل‌های نیروهای امنیتی را رعایت کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «اسرائیل تلاش‌ می‌کند برنامه‌های ایران برای حمله را خنثی کند و آماده است تا به هرگونه حمله علیه شهروندان اسرائیل، در هرکجا که انجام شود، پاسخ قاطعانه بدهد».

5 نظر
  1. عارف

    اسراییل هیچ غلطی نمیتونه بکنه آفرین به شیر مردان ایران ایران زنده باد سپه سالاران ایران سپاه انقلاب اسلامی زنده باد درود بر ایران درود

  2. احمد

    ترکیه نوکر اسرائیل در خاورمیانه هست … بعدش ما اگر بخواهیم درگیر بشیم مستقیم اسرائیل رو می‌زنیم

    1. علی رضا

      بابا قیمت مرغ و دیگر اقلام رو درست کن اسراییل پیشکشت

  3. Benhosensjak

    اسرائیل فکر میکند حالا که غرب و اروپا از لحاظ مالی و تسلیحاتی و رسانه ای به او کمک میکنند .میتواند مثل اربابش در مقابل ایران هم قد علم کند..چندین و چند دانشمند هسته ای و هوا فضای ما را به شهادت رسانده و با نفوذ در عمق خاک کشور چند مرتبه هم به سایتها خسارت وارد کرده و توقع دارد هیچ فرد یا دولتی در مقام انتقام و تلافی هیچگونه واکنشی نداشته باشد و او راحت عملیات‌های تروریستی انجام دهد..اولین خون را صهیونیستها ریختند و با نابودی اسقاطیل انتقام خون عزیزانمان را میگیریم .. انشاءالله

  4. مجید

    بنظر من ، ما هیچ غلطی نمی کنیم. البته دوست داریم ولی تا حالا ثابت کرده ایم که جربزه یا توانایی پاسخگویی نداریم.
    بهترین مثل ترورهای چند روز گذشته ی پاسداران در ایران، حمله های گاه و بیگاه به پایگاهامان در سوریه، ترور شهید سلیمانی…هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.