نگاهی به زندگی خانوادگی کریستیانو رونالدو به بهانه تولد پسر بزرگش +تصاویر

در این گزارش نگاهی به خانواده کریستیانو رونالدو به بهانه تولد ۱۲ سالگی پسر بزرگش انداخته‌ایم.

در اکتبر ۲۰۲۱ کریستیانو و جورجینا اعلام کردند که در انتظار دوقلو بودند اما پسرشان به طرز غم انگیزی در بدو تولد در ۱۸ آوریل فوت کرد و دخترشان زنده ماند. پس ازاین اتفاق، این زوج و فرزندان دیگرشان با دختر تازه متولد شده خود به خانه بازگشتند.

کریستیانو مدت کوتاهی پس از اینکه دختر بچه آنها پس از تولدش از بیمارستان برگشت با انتشار عکسی برای ۴۳۰ میلیون فالوور خود، دخترش را در حالی نشان داد که جورجینا و چهار فرزندشان او را در آغوش گرفته بودند.

دختر جورجیانا و رونالدو

او در توضیح این پست نوشت: «هیچ جا خونه نمی شه. جورجینا و دختر بچه ما بالاخره با ما هستند. ما می خواهیم از همه برای کلمات و حرکات محبت آمیزشان تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است و همه ما عشق و احترامی را که شما برای خانواده ما قائل هستید، احساس کردیم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای زندگی تازه ای که وارد دنیا ما شده است، سپاسگزار باشیم.» ماه گذشته، آنها اعلام کردند که نام دخترشان را بلا اسمرالدا گذاشته‌اند.

تولد پسربزرگ کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال ۳۷ ساله، که به ندرت در تمرینات خود وقفه ای می اندازد، بعد از اتفاق ناگواری که برای خانواده اش افتاد، برای تولد پسرش کریستیانو جونیور ، تمریناتش را تعطیل کرد. در تصاویری که در صفحه اینستاگرام جورجینا رودریگز ۲۸ ساله، شریک زندگی کریستیانو به اشتراک گذاشته شده است، جونیور در کنار کیک خود با تم ورزشی با طرح شش ضلعی های سفید شبیه توپ فوتبال و یک پیراهن فوتبال قرمز با شماره هفت که نشان دهنده پست پدرش در تیم ملی فوتبال پرتغال است و بادکنک‌های سبز رنگ پشت سرش ایستاده است و لبخند می زند.

رونالدو و فرزندانش در استخر

جورجینا، عکس دیگری از رونالدو، را در تولد پسرش به اشتراک گذاشت که او را در کنار دیگر فرزندانش نشان می دهد. دوقلوهای این مهاجم پرتغالی، اوا و متئو که پنج سال دارند قبل از اینکه رونالدو با جورجینا شریک فعلی اش ملاقات کند، از طریق رحیم اجاره ای به دنیا آمدند. بزرگترین پسر رونالدو در سال ۲۰۱۰ در ایالات متحده به دنیا آمد اما بلافاصله به مادرید بازگردانده شد تا در اسپانیا بزرگ شود. هویت مادر او مشخص نیست.

تولد پسر کریستین رونالدو

این خانواده در حال لذت بردن از یک غذای تولد، خارج از خانه در هوای گرم روی میز بزرگی که دوستان جونیور به آن ملحق شده بودند، دیده شدند. در حال حاضر جونیور،  ستاره درخشانی در آکادمی منچستریونایتد است. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریه ۱۹۸۵ به دنیا آمد. او یک فوتبالیست حرفه‌ای پرتغالی است که در حال حاضر به عنوان مهاجم، برای باشگاه منچستریونایتد بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی پرتغال است. رونالدو که اغلب به‌عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته می‌شود، پنج جایزه «توپ طلا» و چهار «کفش طلای اروپا»، که بیشترین جایزه کسب شده، توسط یک بازیکن اروپایی است را برنده شده است.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.