ماجرای جشن قهرمانی استقلال در ترکیه/ جدایی مجیدی به تیم شوک وارد کرد!

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره برگزاری جشن قهرمانی این تیم در ترکیه داد و گفت که مسئولان باشگاه در جریان موضوع قرار گرفته‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، آتیلا حجازی، درباره بحث انتخاب ریکاردو ساپینتو برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: جدایی فرهاد مجیدی به استقلال شوک وارد کرد چون ناگهانی بود. در همه جای دنیا وقتی قرار است مربی تغییر کرد از ۴،۵ هفته مانده به پایان فصل اعلام می‌کنند فلان مربی می‌رود و فرد دیگری می‌آید. نگاه دنیا حرفه‌ای است و ما این نگاه را نداریم.

«باشگاه استقلال انتظار نداشت چنین اتفاقی بیفتد و ناخواسته درگیر جدایی مجیدی شد». وی با بیان این جمله افزود: اگر چه باشگاه درگیر این اتفاق شد اما نباید انتخاب سرمربی جدید این همه طول می‌کشید. مربی تاپ درجه یک که خواهان داشته باشد به ایران نمی‌آید و باید سراغ مربیان درجه دو رفت. در میان مربیان درجه دو، گزینه‌های خوبی وجود دارند. حالا می‌خواهد ساپینتو باشد یا گزینه‌ای دیگر، باید زودتر انتخاب کنند. تا این لحظه تنها سجاد شهباززاده جذب شده و اگر قرار است استقلال روند فصل گذشته را ادامه دهد باید خودش را تقویت کند.

مربی پیشین استقلال در رابطه با انتقادها از این باشگاه به دلیل دادن اجازه جدایی به مجیدی گفت: هر مربی مختار است کاری که دوست دارد را انجام دهد. ما اینجا نشسته‌ایم و نظر می‌دهیم اما شاید پیشنهاد تیم اماراتی به مجیدی را به هر کسی بدهند، قبول کند. امکان دارد پیشنهاد تیم اماراتی از نظر سطح مالی مجیدی را مجاب کرد که به لیگ این کشور برود. ضمن اینکه استقلال پس از ۹ فصل قهرمان شد و مسابقاتش را بدون شکست به پایان رساند و مجیدی انگیزه آنچنانی برای ادامه کار نداشت و دوست داشت فصل جدیدی را تجربه کند. از افکار مجیدی بی‌خبریم اما این را می‌دانیم هر مربی دوست دارد به چیزی که می‌خواهد برسد. برخی‌ بحث‌های احساسی را مطرح می‌کنند که با اصول حرفه‌ای مغایرت دارد.

حجازی در ادامه گفت‌وگو خود با تسنیم درباره انتقادها از او برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی در ترکیه با لوگوی باشگاه استقلال گفت: محض اطلاع کسانی که پیگیر این داستان‌ها هستند، باید بگویم بنده در ۸ سال گذشته که در ترکیه زندگی می‌کنم، کار تجاری نکرده‌ام. یکی از دوستانم که در ترکیه طرفدار بسیار سرسخت استقلال است گفت که دوست دارد جشن دورهمی به مناسبت قهرمانی استقلال بگیرد و اگر امکانش باشد چند پیشکسوت را دعوت کنم. این جشن مثل یک میهمانی دور همی بود و افرادی مثل محمد نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و … را دعوت کردم. این دوست ما هلدینگ بزرگی دارد و اصلاً نیاز مالی ندارد که بخواهد از لوگوی استقلال استفاده کند. کل داستان این بود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند از لوگوی استقلال استفاده کرده‌ایم و باید دو میلیون دلار جریمه بدهیم، خنده‌دار است. در صحبتی که با مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال انجام دادم، همه چیز را توضیح دادم. حتی گفتم اگر مدیریت باشگاه بخواهد جشن مفصلی نیز در ایران ترتیب می‌دهیم. مدیران استقلال گفتند موضوع جشن در ترکیه چه چیزی بود که ما هم توضیح دادیم و گفتند توجهی به برخی حرف‌ها نکنیم. آدمی که عاشق استقلال است را باید جذب کرد نه دف . بحث بین‌المللی نبود که بخواهیم سوء استفاده کنیم. دو، سه نفر هستند که به یکسری مسائل دامن می‌زنند تا همه را به جان هم بیندازند. هدف آنها زدن من است چون شرکت که برای من نیست و برای فرد دیگری است. یک عکس در اینستاگرام گذاشتم که اسم استقلال بود، تیمی که عشق‌مان است. نه بحث استفاده تجاری بود نه بحث دلالی مسکن که برخی‌ دامن زدند.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اینکه برخی‌ها به او اتهام زده‌اند که سیم کارت پدر مرحومش را نفروخته است، گفت: شخصی که سیم کارت را بالای یک میلیارد تومان خریده، کامل در جریان هزینه‌ها قرار دارد و فیش‌های آن موجود است. نباید به مردم عادی جواب پس بدهم. سیم کارت پدرم بود و آن را فروختم و اصلاً قصدم تفریح کردن بود، ربطی به کسی ندارد! به شما چه ربطی دارد؟ کسی که متولی این کار است اصلاً سؤال نمی‌کند. قسمتی از فروش این سیم کارت صرف هزینه بیمارانی شده که تا این لحظه انجام داده‌ایم و ایشان (خریدار سیم‌کارت) در جریان قرار دارند. من که نباید در اینستاگرام توضیح بدهم که چه کار کرده‌ایم. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند همان چند نفری هستند که بحث نماد استقلال را مطرح کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.