تصادف مرگبار تریلی سوخت و کامیون آتش به پا کرد!

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد کامیون کشنده تانکر با کامیون باری در کیلومتر ۳۲ محور سربیشه به نهبندان چهار کشته برجای گذاشت.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ علیرضا رضایی گفت: ساعت ۰۱:۳۹ بامداد امروز در کیلومتر ۳۲ سربیشه-نهبندان یک دستگاه تریلی حامل فرآورده‌های نفتی با یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات برخورد می‌کند که منجر به آتش سوزی گسترده می‌شود. وی با بیان اینکه در اثر این حادثه چهار نفر در دم جان می‌دهند که هویت آنان قابل شناسایی نیست، افزود: باتوجه به بررسیهای صورت گرفته، علت حادثه بی احتیاطی از جانب رانندگی کامیون باری و انحراف به چپ ناشی خواب آلودگی وخستگی بوده است.

به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی فت: محور موصلاتی سربیشه – نهبندان از زمان وقوع حادثه تا ۴:۳۰ بامداد مسدود بود که با اطفا کامل حریق مسیر بازگشایی شد.وی با بیان اینکه هشت تیم از پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، یادآور شد: خودروهای آتش نشانی از چهار شهرستان بیرجند سربیشه نهبندان و شوسف به محل حادثه اعزام شدند.

محمود اکبری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: بامداد چهارشنبه برخورد تریلی حامل سوخت و کامیون در کیلومتر ۳۰ محور سربیشه – شوسف ورودی روستای چاه آخوند شفیع چهار فوتی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه هر دو خودرو دچار حریق شدند، افزود: سه تیم جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که در محل حادثه حضور داشت، ادامه داد: پس از ایجاد ایمنی صحنه، عملیات رهاسازی جانباختگان حادثه با بکارگیری ست نجات هیدرولیک انجام و اجساد از درون کامیون ها خارج و تحویل عوامل مربوطه شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.