جنگ استقلال و فرهاد مجیدی بر سر این بازیکن!

فرهاد مجیدی به دلیل حفظ رابطه‌اش با باشگاه استقلال و طرفداران این باشگاه قصد به‌خدمت گیری هیچ بازیکن از تیم آبی را ندارد اما اکنون روی محمد محبی دست گذاشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه استقلال به طور رسمی برای خرید محمد محبی بازیکن ایرانی تیم سانتاکلارا اقدام کرده است. وینگر تیم پرتغالی که این فصل موفق به زدن ۳ گل برای تیم پرتغالی شده است.

به نقل از خبرآنلاین، مهم‌ترین گل این بازیکن در بازی با بنفیکا به ثمر رسید. در مسابقه‌ای که تیم سانتاکلارا با نتیجه دو بر یک شکست خورد. محمد محبی این فصل تجربه بازی در برابر تیم‌های پورتو و اسپورتینگ را هم به‌دست آورد و نکته جالب اینکه در ترکیب تیم پرتغالی در پست سانتر فوروارد هم بازی کرد.

محمد محبی در حالی در ایران با درخواست رسمی باشگاه گل گهر و استقلال مواجه شده است که مدیر باشگاه سانتاکلارا در تعطیلات زمستانی و در پاسخ به درخواست‌های تیم‌های ایرانی گفته بود ترجیح می‌دهد که محمد محبی را به تیم‌های اسپورتینگ – بنفیکا، پورتو و براگا بفروشد اما سوال مهم اینجاست آیا این باشگاه‌ها برای ‌خرید محمد محبی اقدام کرده‌اند؟ فعلا خبر رسمی در این‌باره منتشر نشده و طبیعتا باشگاه سانتاکلارا برای رسیدن به این مهم می‌بایست در فصلی که گذشت بیشتر به محمد محبی میدان می‌داد.

اما یک اتفاق جالب در مورد محمد محبی رخ داده است؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم اتحاد کلباء هم برای به‌خدمت گیری محمد محبی وارد عمل شده و حاضر شده خواسته‌های مالی باشگاه پرتغالی را بر آورده کند. به نظر می‌رسد در صورت بررسی درخواست‌ها از سوی باشگاه سانتاکلارا شانس تیم اماراتی برای در اختیار گرفتن این بازیکن ایرانی بیشتر از دو تیم ایرانی یعنی استقلال و گل گهر است. به این‌خاطر که باشگاه‌های ایرانی برای دریافت رضایت نامه محمد محبی می‌تواند مبلغ محدود و مشخص شده‌ای را هزینه کنند اما باشگاه اماراتی جز باشگاه‌های متمول به حساب می‌آید و در جذب محمد محبی توان مالی بیشتری دارد. البته گفته می‌شود دو باشگاه گل گهر و استقلال مشکلی با این موضوع ندارند که محمد محبی به‌عنوان بازیکن قرضی پیراهن آنها را برتن کند اما باشگاه اماراتی می‌خواهد محمد محبی را به‌عنوان بازیکن قطعی در اختیار بگیرد. بر اساس خبرهای رسیده محمد محبی بی میل نیست به عضویت یکی از تیم‌های ایرانی یا باشگاه اماراتی در بیاید چون حضور در یکی از این تیم‌ها او را دوباره مورد توجه قرار خواهد داد و شانس بیشتری برای بازگشت به اردوی تیم ملی دارد.

دوئل استقلال و باشگاه اتحاد کلباء برای در اختیار گفتن یک بازیکن ایرانی! کدام یک از این دو باشگاه موفق می‌شوند؟ این در روزهای آینده مشخص خواهد شد. جالب اینکه فرهاد مجیدی به دلیل حفظ رابطه‌اش با باشگاه استقلال و طرفداران این باشگاه قصد به‌خدمت گیری هیچ بازیکن از تیم آبی را ندارد اما اکنون روی بازیکنی دست گذاشته است که در لیست خرید تیم استقلال قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.