رقم پیشنهادی سرخابی‌ها به ستاره نقل‌وانتقالات لو رفت/ پیشنهاد استقلال ۷ میلیارد بالاتر از پرسپولیس!

رقم های پیشنهادی تیم های مدعی لیگ به سعید صادقی، او را به یکی از گرانترین بازیکنان داخلی تاریخ لیگ بدل خواهد کرد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، سعید صادقی وینگر تکنیکی فصل گذشته گل گهر سیرجان با ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده حالا به نظر می‌رسد رکورد نقل و انتقالات امسال را بتواند بشکند!

نه تنها پرسپولیس و استقلال وارد رقابت نفسگیری برای خرید سعید صادقی شده‌اند بلکه، سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان و حتی فولاد خوزستان هم خواستار عقد قرارداد با او هستند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

با همه این‌ها صادقی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و با هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان در حال مذاکره است.

مدیران استقلال درباره سعید صادقی اعلام کرده‌اند که پیشنهادهای نهایی و مالی را به سعید صادقی داده‌اند و منتظر پاسخ او هستند و امیدوارند توافق نهایی حاصل شود تا صادقی این فصل پیراهن استقلال را بر تن کند.

باشگاه پرسپولیس نیز به موازات استقلال مشغول مذاکره با مدیربرنامه‌های سعید صادقی است. در همین ارتباط شنیدیم مدیربرنامه‌های صادقی در مذاکره با پرسپولیسی‌ها و رضا درویش ادعای جالبی را مطرح کرده است: «استقلال ۲۲ میلیارد تومان برای یک فصل به سعید صادقی پیشنهاد داده است. سپاهان اصفهان هم حاضر است ۲۵ میلیارد تومان برای یک سال به او بپردازد و گل گهر سیرجان تیم خودش هم ۲۷ میلیارد تومان می‌دهد! حالا شما چقدر می‌خواهید بپردازید؟!»

شنیدیم رضا درویش با وجود این ادعای مدیربرنامه‌های سعید صادقی روی عدد ۱۵ میلیارد تومان ایستاده و امیدوار است با توجه به روابط خوب یحیی گل محمدی و سعید صادقی بتواند با این رقم، او را پرسپولیسی کند!

سعید صادقی هم پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در قطر به شهر خودش ساری سفر کرده و همه مسائل را به مدیربرنامه‌هایش سپرده است. اینکه چرا رقم یک بازیکن در فصل نقل و انتقالات به این اندازه می‌رسد سؤالی است که جواب مفصلی را می‌طلبد اما فی المجلس به نظر می‌رسد دلیل اصلی این صعود عمودی قیمت سعید صادقی رقابت تیم‌های بزرگ فوتبال ایران برای خرید او باشد.

باشگاه‌هایی که فقط قصد دارند با خرید سعید صادقی به طرفداران خود اعلام کنند که برنده فصل نقل و انتقالات شده‌اند!

2 نظر
  1. Jalil

    جوک سال: باش آقای درویش راست میگه
    برای بازیکنی که فصل قبل خریدند ۶میلیارد فقط پول رضایتنامه دادند و آخرش هم معلوم نشد مبلغ قراردادچند بعد برای صادقی با این همه تیمی که نام بردید۱۵میلیارد؟ بشنو و باور نکن ؛ لنگ = دروغ و تبانی و *** وصد البته جام اسنپی برای جایگزبنی با بشقاب های در ویترین باشگاه

  2. علی

    چیزی راجب به مردم رو چی فرض کردید تا حالا شنیدی ؟
    ملت اونقدرها که شما فکر میکنید احمق نیستند
    تیم پیروزی بیست و هشت میلیارد به صادقی پول داده و حالا کیفیت این بازیکن را تو تیم پیروزی امسال خواهیم دید ، خخخخخخخخ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.