اظهارات جالب پیمان معادی درباره عنکبوت مقدس، ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده!

بازیگر فیلم “برادران لیلا” به برخی حواشی جشنواره کن پاسخ داد.

به گزارش تازه‌نیوز، پیمان معادی بازیگر فیلم “برادران لیلا” با حضور در یک لایو اینستاگرامی در پاسخ به سوالات کیوان کثیریان، منتقد و بازیگر سینما، بابت حاشیه‌های ایجاد شده در زمان حضور این فیلم در فستیوال کن، از مردم عذرخواهی کرد.

معادی با اشاره به حضور در بدترین زمان و مکان، گفت در زمان حضور در کن حادثه متروپل اتفاق افتاد وگرنه در کن حضور نمی‌یافتند و از طرفی از عمق فاجعه اتفاق افتاده خبر نداشتند و به محض اطلاع تصمیم می‌گیرند که در صورت برگزیده شدن، جایزه را به مردم آبادان تقدیم کنند.

وی در خصوص فیلم جنجالی و توهین‌آمیز عنکبوت مقدس گفت: به من برای بازی در این فیلم پیشنهاد شده بود که نپذیرفتم البته که فیلم ساخته شده اثر ضعیف و سطحی شده است.

این بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما همچنین بیان داشت که نمی‌داند آیا در خارج از کشور باید از تحریم‌ها گفت یا نه و در رابطه با رفتار دور از شان و خارج از عرف نوید محمدزاده نیز گفت که این مسئله شخصی نوید محمدزاده است که البته تا به این لحظه نوید محمدزاده و فرشته حسینی برخلاف پیمان معادی حاضر به عذرخواهی نشده‌اند.

پیمان معادی همچنین عدم حضور فرهاد اصلانی در کن را به دلیل حضور ترانه علیدوستی اعلام کرد که حاضر نبوده بخاطر اتهامات (‌ثابت نشده) در کنار آقای اصلانی حاضر شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.