گاف عجیب بیست‌وسی برای حمله به روحانی!

بعد از آن‌که رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت با صراحت تاکید کرد از هر فرصتی برای لغو تحریم‌ها علیه ایران استفاده می‌کند و هیچ‌کس حق فرصت‌سوزی ندارد، بیست و سی در اقدامی عجولانه، ناشیانه و غیرحرفه‌ای این سخنان را نقد کرد.

به گزارش سرویس خبرویژه تازه نیوز، معاونت سیاسی صداوسیما که از سال ۹۲ با روی کار آمدن روحانی مخالف بود و این مخالفت را در طول این سال‌ها در بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های سیاسی نشان داده، باز هم در اقدامی ناشیانه و یک‌طرفه، درخواست رئیس‌جمهور برای استفاده از فرصت به وجود آمده برای رفع تحریم‌ها و گشایش امور کشور در مواجهه با نتایج انتخابات امریکا را سرزنش کرد.

اتاق فکر معاونت سیاسی سیما که در دست چهره‌های افراطی جبهه پایداری و نزدیک به سعید جلیلی است، در آخرین شیرین‌کاری خود گزارشی علیه رئیس‌جمهور آماده کرد که در بین اصولگرایان نیز خریدار نداشت. در این گزارش از منظر دو روزنامه‌نگار به سخنان رئیس‌جمهور اشاره شده که هر دو از یک طیف بودند! مدیر مسئول روزنامه جوان، وابسته به سپاه و مدیر مسئول تازه‌کار روزنامه صبح نو، وابسته به قالیباف! در واقع هیچ نماینده‌ای از دولت و یا اصلاح‌طلبان در گزارش یادشده، حتی به صورت صوری هم گنجانده نشده بود تا گزارش دقیقا بر اساس منویات یک طیف تندروی داخلی تهیه شده باشد؛ مانند گزارش مردمی در خصوص انتخابات امریکا که مردم در آن می‌گفتند انتخاب بایدن و ترامپ برایشان فرقی ندارد!

بسیاری از کارشناسان معتقدند «بی طرفی» مهمترین گمشده بیست و سی است و این بخش خبری به عنوان مغز متفکر و عملیاتی معاونت سیاسی، نشان داده که از دست دادن مخاطب، طرفدارای از تندروها و بی خیالی نسبت به معیشت مردم همچنان برایش اهمیتی ندارد و تنها اجرای سناریوهای اتاق فکر غیررسانه‌ای برایش مهم است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.