دلیل اصلی جدایی پیکه و شکیرا مشخص شد؛ وقتی پای پول در میان است!

شوهر خواهر سابق شکیرا دلیل واقعی جدایی او و جرارد پیکه را فاش کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، شکیرا و جرارد پیکه هفته ها پیش جدایی خود را اعلام کردند، اما هیچ گاه دلیل واقعی جدایی خود را نگفتند. آنها به خاطر صلاحدید خانواده خود نخواستند علت واقعی جدایی را اعلام کنند. همین امر شایعات بسیاری را به وجود آورد که ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا و فهمیدن او از طریق استخدام گروه کارگاهان خصوصی سردمدار تمام شایعه ها بود.

به تازگی شریک زندگی سابق یکی از خواهران شکیرا دلیل واقعی جدایی آنها را فاش کرد. روبرتو گارسیا، در مصاحبه ای اطمینان داد که خواهر زن سابقش و این بازیکن فوتبال به نظر رابطه ای عالی داشتند، اما در واقعیت مشکلاتی بین آنها وجود داشت. دلیل اصلی این مشکلات، ماه ها پیش آغاز شد و دلایل آن صرفا اقتصادی بود.

پدر و مادر شکیرا به همراه شکیرا و پیکه
پدر و مادر شکیرا به همراه شکیرا و پیکه

گارسیا گفت که پیکه از شکیرا مبلغ زیادی برای سرمایه گذاری برای شغل دیگری درخواست کرد، اما او نپذیرفت، چراکه والدین شکیرا با این کار موافقت نکردند و ظاهرا آنها هستند که درباره امور مالی شکیرا، تصمیم نهایی را می گیرند. از همان لحظه رابطه آنها با شکست مواجه شد که با دعواهای مداوم شروع شد و در نهایت آنها را از هم جدا کرد. او همچنین تاکید کرد که این خواننده موفق همیشه می‌دانست که رابطه‌اش با این فوتبالیست هرگز فراتر نمی رود. ظاهراً او فقط تصمیم گرفته بود که پیکه پدر فرزندانش باشد.

خواهر شکیرا
خواهر شکیرا

طبق آخرین اخبار وقتی خبرنگاران به خانه شکیرا رفتند، فقط خواهرش در خانه بود و درباره علت جدایی آن دو گفت: «جدایی شکیرا و جرارد چیزی بود که از قبل انتظارش را داشتیم». او گفت که در حال حاضر خواهرش در خارج از اسپانیا است، اما به زودی به آنها می پیوندد. همچنین، خواهر شکیرا اذعان کرد که جرارد پیکه دیگر در خانه ای زندگی نمی کند که سال ها نقش شریک زندگی و پدر خانواده را بازی می کرد.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.