تعریف و تمجید ستاره هالیوود از اصغر فرهادی: بسیار دوست‌داشتنی است +ویدئو

خاویر باردم در کارگاه یک روزه اش در حاشیه فستیوال کن به تعریف و تمجید از اصغر فرهادی پرداخت.

به گزارش تازه نیوز، خاویر باردم، ستاره اسپانیایی هالیوود، در کارگاه یک روزه خود که در فستیوال فیلم کن امسال برگزار شد، از تجربه‌ همکاری اش با اصغر فرهادی در فیلم «همه می‌دانند» صحبت کرد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

او درباره همکاری در ساخت یک فیلم گفت: «در کارم به دنبال همان چیزی هستم که در زندگی‌ام ،احترام و هم‌دلی.» او در ادامه به شوخی گفت: «البته نه احترام و هم‌دلی از سوی دیگران به خودم ، آن‌که آسان است؛ چون در اکثر موارد تو ستاره‌ی فیلم هستی و به تو همه احترام می گذارند، منظورم برای تمام افراد گروه ساخت یک فیلم است. اتمسفر پشت صحنه‌ی یک فیلم، با روحیه و انرژی کارگردان تنظیم می‌شود؛ تمام. صد البته اگر شما فوق‌ستاره‌ی سینما باشید می‌توانید اتمسفر متفاوتی بسازید. ولی این در مورد من صدق نمی‌کند.
من با کارگردانان بزرگی کار کرده‌ام و بر این اساس می‌توانم بگویم که تفاوت‌ پشت صحنه‌ها، همیشه از روحیه و انرژی متفاوت کارگردان‌ها ناشی می‌شوند. وقتی برای مثال با آدم‌هایی مثل اصغر (فرهادی) کار می‌کنی؛ او یک آدم دوست‌داشتنی، اهمیت‌دهنده و هم‌دل است. او بسیار دوست‌داشتنی‌ست و همین موضوع، فضایی را می‌سازد که همه را در فضایی پر از آرامش قرار می‌دهد و این چیزی‌ست که از کارگردان انتظار می‌رود. من توجه نمی کنم که کارگردان چه جوایزی گرفته یا حتی چه ایده‌هایی خوبی دارد. من فقط می‌خواهم او انسان خوبی باشد. چون در نهایت، فیلم‌ها ساخته می شوند اما این تجربه‌هاست که مهم هستند، تجربه‌ها تنها چیزهایی هستند که برای من باقی می مانند.»

باردم در بخش دیگری از این کارگاه، به شوخی از حاضران درخواست می‌کند او را «استاد» صدا کنند تا فرهادی بعدها ویدئوی این جلسه را ببیند: «می‌خوام اصغر ببینه که من رو هم استاد صدا می‌زنند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.