سایت «دیجی ماه» ۲۷۹میلیارد تومان کلاهبرداری کرد!

فردی که با راه‌اندازی سایت فروش تلفن همراه از ۶۰۰ نفر در سراسر کشور ۲۷۹ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مأموران پلیس فتای استان فارس در پی دریافت چندین شکایت کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم یا متهمان با ایجاد و راه‌اندازی یک سایت به نام «دیجی ماه» و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشی‌های تلفن همراه و کالاهای دیگر در این سایت، پس از مدتی با جلب اعتماد شهروندان و بویژه عمده‌فروشان تلفن همراه، از آنان سفارش گرفته ولی به آنها کالایی تحویل نداده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

به نقل از ایران، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران پلیس فتا، متهم این پرونده شناسایی و کمتر از ۴۸ ساعت پس از دریافت اولین شکایت دستگیر شد و در بازجویی به جرم ارتکابی اقرار کرد.

در این خصوص تاکنون ۶۰۰ شاکی در سراسر کشور شناسایی شده و برآورد اولیه کلاهبرداری این متهم از شهروندان، حدود ۲۷۹ میلیارد تومان است.

6 نظر
  1. saeid

    ایشان در لایو اینستاگرامی پیج دیجی ماه مدعی این هستن حقوق خواندن و تاخیر در ارسال جرم نیست و دفترشون نزدیک دادسرای شیراز هست و اگر خلافی کرده بود این 6 سال بقه اش را می گرفتند امیدوارم دستگاه قضا اشد مجازات را برای ایشان و پرسنل دیجی ماه و پشتیبان های تلفنی و انلاین که با دروغ و نیرنگ و اغوا همدست سارقین هستند اعمال کنند
    بشخصه روز اجرای حکم به شیراز می ایم
    مالباختگان توجه کنند که ملاک برگشت پول نیست چون این ها اینجوری هم 3 ماه 4 ماه با پول های ما سپرده تشکیل دادند و سود کلان کردند

  2. شهروز ذوالفقاری

    من یک آدم بیمارم که سکته مغزی کردم و خونه نشینم. 19 اردیبهشت 6417000 تومان بحساب دیجی ماه واریز کردم به امید اینکه گوشی بمن تحویل بدهند اما کلاهبرداری کردن و پول ما رو بالا کشیدن که الهی چرک و خون بشه از چشمشون در بیاد و تکلیف ما هم نامشخصه و هیچکس حمایت نمیکنه که پولمون عودت داده بشه چطور من نمیتونم نماد اعتماد بگیرم؟ متاسفانه از بالا همدستشون هستند. هیچی ندار که میگن نمونه معرضش همینها هستند. شریک دزد و رفیق قافله نباشید و بدرد مردم برسید.

  3. حمیدرضا

    با سلام” اگر پلیس فتا مدیران فروشگاههای اینترنتی را ملزم کند وجه کالاهای مورد سفارش و فروش را در محل مشتری از طریق دستگاههای پوز دریافت کنند و گزینه پرداخت آنلاین فروشگاههای اینترنتی را حذف کند و جهت جلوگیری از ثبت سفارش های فیک صرفاً پرداخت آنلاین وجه هزینه پیک و ارسال کالا از سوی خریدار مجاز باشد قطعاً شهروندان هیچ موقع در فروشگاههای اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی معتبر هستند با کلاهبرداری مواجه نخواهند شد!

  4. محمد

    کسی ادرس محل سکونت و خانواده اش اطلاعی دارد اطلاع رسانی کنه

  5. مسعود طبسی

    سلام خیلی قشنگ با نماد اعتماد ووزارت ارشاد کلاه ۷۰۰نفر ورداشته ۵ماه ۳۰۰میلیارد پولو کشیده بالا هیچ کس پاسخگو نیست یکی به داد مالباخته ها برسه سرمایه مردم رفته پیگیری قضایی خیلی ضعیفه

  6. محمد

    دوستان یک ابلاغیه از طرف دادسرا امده که میفرمایند مبلغ 500 هزار تومان بابت پرداخت دستمزد کارشناس باید ریخته بشود به حساب کانون کارشناسان رسمی دادگستری من متوجه نمیشم کسی هست توضییح بدهد این چه هست کلاه برداری سایت انجام شده تابلو باز حق الزحمه کارشناس چه هست؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.