پناهیان: دولت رئیسی تورم را پایین آورده/ دشمن نمی‌گذارد حال مردم خوب باشد

روحانی حامی دولت سیزدهم گفت: ایران در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود.

به گزارش تازه نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان سه‌شنبه شب در آیین گرامیداشت شهیدان هفتم تیر در حرم حضرت معصومه (س)با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که مسیر قدرت را تصاعدی طی می‌کند تصریح کرد: ایران بر اساس رشدی که در این چهل ساله در همه زمینه‌ها داشته، در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در این کشور که همه باید حالشان خوب باشد، دشمن یک کاری می‌کند مردم حالشان بد می‌شود ما با همین مسئولانی که سرشان داد کشیدیم و با همه این شرایط که برخی مسئولان خوب، برخی هم خراب هستند، رشدی که داشتیم، رشدی است که تنها کشور آینده‌دار در جهان با تفاوت بسیار زیاد کشور ماست، تمام گلوگاه‌های جهان بدون اینکه قابل بازگشت باشد، در حال افتادن به دست یاران انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در این راه سختی‌هایی را نیز باید متحمل شویم گفت: این دولت توانسته فروش نفت را با همه محاصره‌ای که وجود دارد، نسبت به گذشته به شدت افزایش دهد و تورم را پایین بیاورد.

پناهیان با یادآوری اینکه قیمت برخی کالاها مانند نان تحت تاثیر جنگ روسیه و اکراین در سطح جهانی افزایش یافته بیان کرد: نرخ تورم ژاپن برای نخستین بار بیش از صفر شد، این ربطی به مدیریت ندارد، اگر چشم را ببندیم تفاوت‌ها را نمی‌توانیم درک کنیم، همه امور را نمی‌شود توضیح داد، آن‌هایی را هم که می‌شود توضیح داد، فضای اتهام خیلی سنگین است.

5 نظر
  1. صمد داداشی

    مهم حال شماست که خوبه . رئیسی جایزه نوبل لاغر کردن مردم رو دریافت میکنه . یک سال دیگه مشکل چاقی مردم ایران رفع میشه . ما از شما نرخ تورم صفر و یا مملکتی با شرایط ایجاد تورم صوری نمی خواهیم . شما یه کم دزدی های خود و نورچشمی ها رو کم کنید و در ضمن مردم رو احمق فرض نکنید همه چیز درست میشه . دیدار به همون قیامتی که وعده میدی آقای پناهیان !!!!!!

  2. حسن

    😃😃😃😃😃😃😃😈😈😠😠😠

  3. علی

    خدایا فقط خودت ظهور کن.که هیچ کس دیگه نمیتونه این چرندیات رو تحمل کنه

  4. ۰

    به این پناهیان پول خوب بدهند از فردا تمجید معاویه را هم می کند در منبرها

  5. محمد

    من به رئیسی کاری ندارم اما فقط می دانم که اگر تلاشی می کند از صداقت است و خوشحالم کسی مثل روحانی دیگر نیست تا کشور را بفروشد با وجود ادعا که رابطه دارم با دنیا و من بلدم بلدم کشور را به سی سال قبل برگرداند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.