دست رد مهاجم خارجی به سینه پرسپولیس

بهترین گلزن فصل اخیر لیگ برتر قراردادش با باشگاه مس رفسنجان را تمدید کرد.

به گزارش تازه نیوز، گادوین منشا پس از سپری کردن یک فصل درخشان در مس رفسنجان و در حالی که با پیشنهاداتی از پرسپولیس و سپاهان مواجه شده بود، تصمیم گرفت به کارش در جمع شاگردان محمد ربیعی ادامه بدهد و یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

باشگاه مس رفسنجان که پس از جذب حامد لک، ایمان سلیمی، مرتضی منصوری و لوسیانو پریرا و همچنین تمدید قرارداد با نفرات تاثیرگذارش تصمیم گرفته بود گادوین منشا را نیز حفظ کند و یک تیم قدرتمند برای فصل جدید لیگ برتر ببندد، امروز موفق شد برای ادامه همکاری با مهاجم نیجریه‌ای خود به توافق برسد و او را حفظ کند.

منشا که در فصل اخیر لیگ برتر ۱۴ گل به ثمر رساند و آقای گل شد، حالا در کنار لوسیانو پریرا (بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ ایران)، خطرناک‌ترین زوج هجومی فصل جدید لیگ برتر را تشکیل خواهند داد و تیمی پرقدرت‌تر از دو فصل اخیر روانه بازی‌ها می‌کنند.

این مهاجم نیجریه‌ای که یک قهرمانی در لیگ برتر همراه با پرسپولیس هم تجربه کرده، پس از درخشش در مس رفسنجان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و گفته می‌شد در آستانه بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد، اما در نهایت تصمیم گرفت به پایتخت برنگردد و دوباره در مس رفسنجان به کارش ادامه بدهد.

منشا که در کنار تجربه بازی در تیم‌هایی مثل پیکان، پرسپولیس، استقلال، عجمان امارات و گل‌گهر، سال گذشته از جمع سیرجانی‌ها جدا شد و به دیگر تیم کرمانی لیگ برتر رفت، دوباره تصمیم گرفت به همکاری خود با باشگاه مس رفسنجان ادامه بدهد تا در کنار بازی در فضایی آرام‌تر نسبت به پرسپولیس، امیدوار به درخشش دوباره باشد.

با وجود تمدید قرارداد مدیران مس رفسنجان با بهترین گلزن فصل اخیر لیگ برتر، اما فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود آنها به زودی با یک مدافع با کیفیت دیگر قرارداد می‌بندند.

علی علیزاده، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان نیز با تایید خبر تمدید قرارداد با گادوین منشا عنوان کرد: من از منشا تشکر می‌کنم؛ او با وجود اینکه پیشنهادات با قیمت بالاتری داشت، قبول کرد با قیمت خیلی پایین‌تر در مس رفسنجان بماند. منشا به‌خاطر باشگاه، مدیریت، شخص آقای ربیعی و هم‌تیمی‌هایش در مس ماند و ان‌شاالله چند روز دیگر به ایران برمی‌گردد و در تمرینات ما شرکت می‌کند‌‌.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.