آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در مسیر ابلاغ

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از قرار گرفتن آیین نامه رتبه بندی معلمان در مسیر ابلاغ خبر داد و گفت: وزارت‌خانه و سازمان برنامه‌ و بودجه همراهی لازم و آمادگی کامل برای اجرای نظام ‌رتبه‌بندی را دارند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایسنا، صادق ستاری فرد در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشت: ‏دیروز آخرین نشست بررسی آیین‌نامه رتبه‌بندی با حضور ‎وزیر و برخی از اعضای محترم ‎هیئت دولت برای رفع ابهامات و اتخاذ تدابیر اجرایی برگزار شد و آیین‌نامه در مسیر ابلاغ قرار گرفت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در ادامه نوشت:‌ وزارت‌خانه و سازمان برنامه‌ و بودجه همراهی لازم و آمادگی کامل برای اجرای نظام ‌رتبه‌بندی را دارند. قدردانیم.

3 نظر
  1. ناشناس

    به خدا قسم با ماهی ۲ ملیون اموراتم را میگذارانم شرمنده زن وبچه شده ایم ما منزلت داریم .۷ تومن حقوقم است با ۱۴ سال خدمت .۳ تومن جای اقساط میرود.۲ تومن بابت اجاره خانه.همیشه مقروضم. به نظر شما با ۲ ملیون و۹۰۰ هم یارانه میشه زندگی کرد.ما دیگر کرامت داریم.

  2. جواد

    انشااله صد سال اینده اجرا میشه خجالت هم نمیکشن

  3. تاج

    حقه بندی نه رتبه بندی!!!! اگر‌ حقوق معلم هم ۵۷ درصد اضافه می‌شد اینقدر منت سر ما نمیذاشتن!!!! رتبه بندی واقعی باید ۸۰ درصد حقوق اساتید دانشگاه باشه که اجرا نمیشه و قراره حقوق ۶ میلیونی معلم بشه ۸ میلیون!!!! فقط دروغ میگن مثل ……

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.