مردی که زن و ۲دختر خود را به قتل رسانده بود در بازسازی صحنه جرم بطور دردناکی خودکشی کرد!

مردی که در جریان جنایتی هولناک همسر و ۲ فرزندش را به قتل رسانده بود هنگام بازسازی صحنه جنایت با خوردن اسید دست به‌خودکشی زد.

به گزارش تازه‌نیوز، شامگاه ۲۷شهریور سال ۹۵ به مأموران انتظامی بهارستان در جنوب غرب تهران خبر رسید که مردی در جریان جنایتی هولناک همسر ۴۵ ساله و ۲دختر ۱۲و ۲۲ساله‌اش را به قتل رسانده است. دقایقی بعد مأموران به محل جنایت که خانه‌ای در محله صالحیه بود رفتند و با اجساد قربانیان مواجه شدند و پدر ۴۸ساله خانواده را که هنوز در آنجا بود دستگیر کردند. در جریان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که عامل این جنایت به اعضای خانواده‌اش سوء‌ظن داشت و به همین دلیل این جنایت را مرتکب شده بود.

به نقل از رکنا، وی در اعترافاتش گفت:مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم اما موفق به این کار نشدم. وقتی تحقیقات مقدماتی پایان یافت، متهم در برابر کارآگاهان، صحنه جنایت را بازسازی کرد. او بعد از آنکه نحوه قربانی کردن اعضای خانواده‌اش را توضیح داد سراغ بطری اسیدی رفت که گفته بود قصد خودکشی با آن را داشته است. او در برابر مأموران درِ بطری را باز کرد و در یک لحظه محتویات آن را سر کشید. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و با اینکه اقدامات پزشکی برای نجات وی انجام شد اما او جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.