مقصد ستاره آبی‌ها مشخص شد؛ خداحافظ استقلال؟

یک رسانه بلژیکی نوشت که شارلوا می خواهد امیرحسین حسین زاده بازیکن استقلال را به خدمت بگیرد.

به گزارش تازه نیوز، یکی از بازیکنانی که وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است، امیرحسین حسین زاده بود که با پیشنهادی از کشور بلژیک مواجه شده است. شارلوا چند وقتی است که به دنبال این بازیکن ایرانی است.

حسین زاده که تابستان فصل قبل از سایپا به استقلال آمد، در قرارداد دو ساله‌ای که با احمد مددی مدیرعامل وقت آبی ها به امضا رساند، بند فسخی را در قراردادش گنجاند که در ازای پرداخت مبلغی بین 200 تا 250 هزار دلار می‌تواند به راحتی از جمع آبی پوشان جدا شده و راهی تیم دیگری شود.

این مسئله در روزهای گذشته باعث انتقادات فراوانی از مدیریت وقت آبی ها شد چرا که هواداران استقلال اعتقاد دارند تا تابستان گذشته کمتر کسی شناختی از حسین زاده داشت و علاوه بر اینکه نباید بند فسخی در قرارداد این بازیکن ثبت می شد بلکه باید قرارداد بلند مدتی نیز با این وینگر جوان به امضا می رسید.

اکنون وب سایت اتریشی lanouvelle gazette در خبری به علاقه شارلوا به حسین زاده پرداخته و با علامت سوالی که در پایان تیتر خود قرار داده، نوشته است: امیرحسین حسین زاده به زودی در اسپورتینگ شارلوا؟

این وب سایت در ادامه و در یادداشتی به قلم بنجامین هلسون به بازار تابستانی پیش رو شارلوا اشاره کرده و آورده است: اسپورتینگ شارلوا می تواند امیرحسین حسین زاده هافبک هجومی ایرانی را به خدمت بگیرد. او 21 سال سن دارد، در استقلال پیشرفت می کند و پیش از این سه بار برای تیم ملی ایران به میدان رفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.