حمله عجیب هواداران استقلال به سرمربی جدید

هواداران استقلال به دلیل تمدید نشدن قرارداد کاپیتان تیم‌شان به شدت به سرمربی پرتغالی معترض شدند.

به گزارش تازه نیوز، طی روزهای اخیر بحث جدایی یا تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان استقلال خبرساز شده است. مدیران این باشگاه تصمیم‌گیری درخصوص کاپیتان تیم‌شان را به ساپینتو واگذار کرده‌اند اما گویا قرار نیست حضور وریا غفوری در جمع آبی‌ها ادامه داشته باشد.

این ویدئوها را هم از دست ندهید:

غفوری که روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت واضح دلخوری خود از عدم مذاکره از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد را اعلام کرده بود با انتشار متنی نشان داد شرایط ادامه همکاری او و استقلال حداقل تا این لحظه میسر نشده است. به نظر می‌رسد تنها با وریا غفوری از استقلال برای تمدید قرارداد مذاکره‌ای صورت نگرفته و او هم به همین دلیل متنی را منتشر کرده که معنی و مفهوم آن چیزی به غیر از فاصله گرفتن از فرصت همکاری مجدد با آبی‌پوشان نیست.

حالا از اهواز خبر می‌رسد غفوری با فولاد برای عقد قرارداد ۲ ساله به توافق نهایی رسیده و صحبت‌های نهایی را با جواد نکونام انجام داده است. با این حال وریا از مدیران فولاد درخواست کرد رسمی کردن این انتقال را به روزهای آتی موکول کنند. دلیل این کار کاپیتان استقلال این است که وریا هنوز منتظر تماس از سوی باشگاه استقلال است تا از او برای تمدید قرارداد دعوت کنند. اتفاقی که تا الان رخ نداده و کاپیتان محبوب آبی‌ها روز به روز به در‌های خروج این باشگاه نزدیک می‌شود.

تعدادی از هواداران استقلال که از موضوع جدایی بازیکن مورد علاقه‌شان به شدت شاکی هستند، طی روزهای گذشته دست به کار عجیبی زدند و سرمربی جدید تیم‌شان را تهدید کردند. این عده که اصلاً راضی به جدایی غفوری نیستند، با هجوم به صفحه شخصی ریکاردو ساپینتو از او درخواست کردند هرطور شده کاپیتان استقلال در این تیم حفظ شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.