متلک‌پرانی به همسر موقت؛ مرد جوان جنایتی هولناک رقم زد!

وقتی مرد جوان متوجه متلک‌پرانی چند پسر به همسرش شد چنان عصبانی شد که دست به جنایتی خونین زد.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز قبل افرادی که برای تفریح و هواخوری به پارک رفته بودند شاهد درگیری مردی با چند پسر جوان بودند. مرد عصبانی مدعی بود که پسران جوان مزاحم همسرش شده و به او متلک پرانده‌اند. ناگهان مرد جوان با چاقوی میوه‌خوری ضربه‌ای به یکی از پسران زد و بعد فرار کرد. پسر جوان خون‌آلود روی زمین افتاده و شاهدان با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. طولی نکشید که اورژانس در محل حاضر و پسر زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد و در این شرایط گزارش این جنایت به قاضی محمدحسین زارعی بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور تحقیق در این‌باره را صادر کرد. در ابتدا تیم جنایی در محل درگیری حاضر شدند و با انجام تحقیقات، هویت عامل جنایت شناسایی و روز جمعه دستگیر شد.

به نقل از همشهری، وی دیروز وقتی پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت به قتل اقرار کرد و گفت: روز حادثه به همراه همسرخود که به‌صورت موقت با یکدیگر ازدواج کرده‌ایم، به پارکی در حوالی جنوب تهران رفته بودیم. من و همسرم چند روزی می‌شد که بر سر مسائل مختلف دچار اختلاف شده و با یکدیگر کشمکش داشتیم. روز حادثه هم به پارک رفتیم تا درباره اختلافاتمان صحبت کنیم. کم‌کم بحث میان ما شکل گرفت و تبدیل به مشاجره شد. وی ادامه داد: پس از بگو‌مگو، همسرم قهر کرد و رفت. من هم از مسیر دیگری رفتم تا به محل کارم بروم. ناگهان صدای فریاد و جر و بحث همسرم را شنیدم و وقتی برگشتم متوجه شدم که او با چند جوان درگیر شده است. جلوتر که رفتم تا ببینم ماجرا از چه قرار است متوجه شدم که چند پسر جوان به همسرم متلک پرانده‌اند و او هم با آنها بحث‌اش شده است.

به‌خاطر دعوا با همسرم که به‌شدت عصبانی بودم و متلک‌پرانی از سوی چند جوان غریبه هم باعث شد تا عصبانیتم بیشتر شود و نتوانم آن را کنترل کنم. به همین دلیل به سمت پسران جوان هجوم بردم تا آنها را ادب کنم. یک دفعه چشمم افتاد به خانواده‌ای که در فضای سبز پارک نشسته بودند و در حال خوردن هندوانه بودند. چاقوی میوه‌خوری که از آن برای بریدن هندوانه استفاده کرده بودند را برداشتم و با آن ضربه‌ای به یکی از آن پسران متلک‌پران زدم. وقتی او خون‌آلود روی زمین افتاد تازه به‌خودم آمدم، ترسیدم و فرار کردم. وی ادامه داد: اصلا فکرش را نمی‌کردم که او جانش را از دست بدهد. آن روز خیلی عصبانی بودم، هم از بحثی که میان من و همسرم شکل گرفته بود و هم وقتی دیدم به همسرم متلک پرانده‌اند اما هرگز قصد گرفتن جان کسی را نداشتم و حالا خیلی پشیمانم و عذاب وجدان دارم. متهم به قتل پس از اقرار به قتل با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.