خبر جدید از پرداخت یارانه نقدی به جاماندگان قبل از پایان تیر ماه!

در رابطه با جاماندگان از کمک معیشتی، حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه نقدی شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، بالاخره اولین خبر درباره  یارانه نقدی دولت عنوان شد. روز گذشته سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد «نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام‌کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است. این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند.»

به نقل از تجارت نیوز، بر این اساس کلیه افرادی که به عدم دریافت یارانه‌های جدید اعتراض کرده بودند من شمول این حمایت نقدی دولت می‌شوند و تنها ۳۰۰ هزار نفر از معترضان از لیست جدید خط می‌خورند.

حالا بسیاری از معترضان می‌توانند امیدوار باشند که مشمول حمایت دولت می‌شوند اما هنوز مشخص نیست زمان دقیق برداشت یارانه‌ها چه زمانی است.

اگر مبنا دستور رئیسی برای پیگیری باشد، تکلیف این گروه از مشمولان باید در هفته جاری مشخص شود و کمک معیشتی این گروه قبل از یارانه تیرماه -سومین مرحله واریز- قابل برداشت شود.

گمانه دیگری که وجود دارد این است که دولت یارانه این گروه و یارانه و ۹ دهک دیگر جامعه را همزمان با عید قربان واریز می‌کند. چون چنین اقدامی در این دولت مسبوق به سابقه است که بسیاری از واریزی‌ها و کمک‌های معیشتی را به اعیاد و مناسبت‌ها موکول می‌کند.

این مطالب را از دست ندهید:

۱ نظر
  1. سهیل

    یارانه اون سیصد هزار نفر رو هم بدین و خلاص

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.