هواپیمای جنگی اسرائیل در ایران؟ یکی بزنند چند تا می‌خورند!

یک فعال سیاس اصولگرا گفت: ما منتظر نیستیم اسرائیل با هواپیمای جنگی بیاید، آنها سیستم سایبری فولاد خوزستان یا شهرداری تهران را هک می‌کنند. البته در مقابل آن رفتار، جوابشان را هم می‌گیرند. یکی بزنند چند تا می‌خورند.

به گزارش تازه‌نیوز، منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا  در پاسخ به این سوال که امروز اسرائیل تلاش می‌کند روابط ما با همسایگانمان دچار تنش شود و حتی در آرزوی این است که جنگی راراز این طریق به ما تحمیل کند، آیا این اقدامات به دلیل نگرانی از به نتیحه رسیدن مذاکرات است، گفت: به نظر نمی‌رسد، بلکه یقینا اینطور است که اسرائیل در یک اقدام همه جانبه،‌برای تضعیف ما تلاش می‌کند، اینکه اسرائیل بخواهد ما با همسایگانمان تنش داشته باشیم حتمی است و حتما اسرائیلی‌ها مستقیم و غیرمستقیم در فتنه صدام هم نقش داشتند. اما اینکه برخی کشورها مثل آذربایجان بخواهند با ما وارد تنش و درگیری جدی شوند، ممکن نیست، این کشورها بیشتر شکلک درمی‌آورند.

به نقل از ایلنا، حقیقت‌پور افزود: ما منتظر نیستیم اسرائیل با هواپیمای جنگی بیاید، آنها سیستم سایبری فولاد خوزستان یا شهرداری تهران را هک می‌کنند. البته در مقابل آن رفتار، جوابشان را هم می‌گیرند. یکی بزنند چند تا می‌خورند. این حملات می‌تواند برای بر هم زدن اوضاع و برای عدم توافق باشد، اما به طور کلی جوهره انقلاب اسلامی ایران با آن‌ها در تضاد است.

وی در ادامه گفت: یعنی ما چه توافق بکنیم چه نکنیم، تضاد بین ما و اسرائیل جاری خواهد بود. قطعا با آنها مشکل داشته و خواهیم داشت. اگر روزی احساس کنیم با اسرائیل مشکل نداریم روز افول جمهوری اسلامی است. پس ما باید آماده یک تقابل همه‌جانبه نرم، نیمه سخت و سخت با اسرائیل باشیم. باید از ابزارهای فراوانی که خداوند به ما داده استفاده کنیم. رهبر انقلاب، تاریخی را برای سقوط اسرائیل اعلام کرده و باید تلاش کنیم تا آن تاریخ این کار تحقق پیدا کند.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از اقداماتی که اسرائیل علیه ما انجام می‌دهد، ایران باید چه رفتاری را در پیش بگیرد، گفت: ما باید قابلیت‌های علمی و سیاسی خودمان را بالا ببریم. امروز تمام واحدها اعم از تولیدی و خدماتی باید بدانند ما وارد جنگ سایبری با اسرائیل شده‌ایم. تمام دستگاه‌ها باید روی بحث امنیت سایبری خود کار کنند. سازمان پدافند غیرعامل ما نباید از این قضیه بگذرد. می‌خواهد آموزش یا دستورالعمل بدهد باید این کار را انجام دهد. جمهوری اسلامی ایران باید این کار را مدیریت و مهار کند. ضمن اینکه مراقبت‌های خودمان در بخش سایبری را بالا می‌بریم، در ابعاد پدافندی هم باید بتوانیم جواب محکمی به اسرائیل بدهیم.

حقیقت‌پور در پاسخ به این سوال که نفع اسرائیل از این رفتارها در قبال ایران چیست، گفت: نفع اسرائیل از این رفتارها، تضعیف جمهوری اسلامی است وقتی پمپ بنزین‌های ما را می‌زنند و مردم نمی‌توانند بنزین بزنند، مردم ناراضی می‌شوند و اسراییل روی این‌ها جساب کرده است. البته باید کینه‌هایی که در دل مردم علیه اسرائیل است، باز کنیم. باید توانمندی‌های نیروهای امنیتی، نیروی قدس و سپاه را بالا ببریم که بتوانند جواب‌های دندان‌شکن و به موقع به این نااهلان بدهند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.