کار پیکه و شکیرا با دادگاه کشید

اختلافات اخیر میان جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا و همسر کلمبیایی او شکیرا به جدایی این زوج معروف از یکدیگر محدود نشده و ظاهرا اختلافات همچنان ادامه دارد و این بار پای حضانت دو فرزندشان، میلان و ساشا در میان است.

به گزارش تازه نیوز، مدافع اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا و همسرش پس از جدایی از یکدیگر راهی دادگاه خواهند شد.

به نقل از نشریه وانگاردیای اسپانیا، اختلافات اخیر میان جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا و همسر کلمبیایی او شکیرا به جدایی این زوج معروف از یکدیگر محدود نشده است.

به نقل از تسنیم، پس از چند هفته شایعه‌پراکنی درباره جدایی این دو نفر و دلایل این تصمیم شان آن‌ها سرانجام در بیانیه‌ای مشترک این موضوع را تأیید کردند، اما ظاهراً اختلافات همچنان ادامه دارد و این بار پای حضانت دو فرزندشان، میلان و ساشا در میان است.

همسر پیکه پس از جدایی از این بازیکن اسپانیایی، دو فرزندش را به تعطیلات برده و در نظر دارد که در آینده نزدیک به طور کلی آن‌ها را از اسپانیا خارج کند و به میامی آمریکا ببرد، جایی که قبلاً هم سکونت داشته و دارای یک عمارت بزرگ است. در طرف دیگر، اما پیکه نمی‌خواهد چنین اجازه‌ای را به شکیرا بدهد و دور شدن فرزندانش از شهری که تمام عمرشان در آن زندگی کرده‌اند را به صلاح آن‌ها نمی‌داند.

همین اختلاف نظر سبب شده پیکه و شکیرا وارد یک جنگ حقوقی جدید و برای پیروزی در آن دست به دامن دو تن از سرشناس‌ترین وکلای اسپانیا شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.