پرسپولیس هیچ وقت نتوانست جای این بازیکن را پر کند!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سیدجلال حسینی می‌توانست همچنان به‌عنوان بازیکن به سرخپوشان کمک کند.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین بادامکی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند تجربه بالایی دارند و می‌توانند به این تیم در بازی‌های فصل آینده کمک کنند. البته از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و باید منتظر شروع فصل باشیم و عملکرد بازیکنان را ببینیم، ولی هواداران امیدوارند خریدهای پرسپولیس بتوانند شرایط متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.

به نقل از تسنیم، وی در ادامه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد تا مشکل گل نزدن در فصل گذشته را حل کند. در خط هافبک هم آنها هیچ وقت نتوانستند بعد از جدایی احمد نوراللهی جای این بازیکن را پر کنند، ولی امیدوارم با آمدن سروش رفیعی وضعیت خط هافبک پرسپولیس با تغییرات مثبتی مواجه شود.

بادامکی در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال تصریح کرد: سیدجلال باز هم می‌توانست بازی کند. شاید برخی بگویند حسینی نمی‌توانست ۹۰ دقیقه بازی کند، ولی قرار نبود این بازیکن در همه بازی‌ها به میدان برود. به نظرم من حضور سیدجلال به‌عنوان بازیکن در کنار تیم همیشه فاکتورهای مثبتی داشته است و او می‌توانست یک فصل دیگر هم بازی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.