اکران فیلم جدید بازیگر «یاغی» از چهارشنبه! +عکس

همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران ۳ فیلم جدید از چهارشنبه این هفته خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی نمایش  درباره خروجی جلسه امروز شورا برابر با ۱۲ تیرماه گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی به سرگروهی پردیس کورش، «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده در پردیس ایران‌مال و «پیتوک» به کارگردانی مجید صالحی به سرگروهی مگامال از چهارشنبه این هفته ۱۵ تیرماه به نمایش درمی‌آید.

پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در فیلم تی تی

به نقل از مهر، وی با اشاره به قیمت بلیت سینماها بیان کرد: قیمت بلیت سینما تغییر نمی‌کند اما بر اساس یک توافق مشترک با تهیه‌کننده و سینماداران در سانس‌هایی امکان ارایه بلیت شناور وجود دارد.

فیلم «پیتوک» نخستین تجربه سینمایی سید مجید صالحی در جایگاه کارگردان است. این اثر در ابتدای مهرماه ۱۳۹۸ کلید خورد. مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر و احسان بذلی بازیگران سه نقش اصلی فیلم هستند.

«بازیووو» داستان ماپان مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین بازیووو است که برای نجات سرزمینش از چنگال سیلوس به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه‌هاست، اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم با همراهی بازیگران کودک: ایلیا نصرالهی، هلیا صمدزاده، آرین دهقان نژاد، محمدهادی جعفری، حنانه آجرلو، فربد احمدی، ویهان معراجی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

‎ «تی‌تی» درباره زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

الناز شاکردوست، پارساپیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.