اتفاق عجیب: لیدرهای استقلال باید تست اعتیاد بدهند!

از جمله اتفاقات عجیب و غریب این روزهای باشگاه استقلال مقررات جدید برای همکاری مشوقین و جمعیت حامیان این تیم با این مجموعه است.

به گزارش تازه‌نیوز، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد گروه مشوقین این تیم که در سرما و گرما، در تهران و شهرستانها همواره کنار تیم استقلال حضور داشته و به حمایت از این تیم پرداخته اند برای ادامه همکاری با این باشگاه حتما باید از گزینش جدید در نظر گرفته شده از سوی مدیریت باشگاه سربلند بیرون بیایند.

ظاهراً بخش فرهنگی باشگاه استقلال که تحت نظر فرهاد نفرزاده اداره می‌شود با حضور دو تن از افرادی که مصطفی آجرلو آنها را به باشگاه آورده قوانین و مقررات جدیدی را برای همکاری با لیدرها استقلال برای حمایت از تیم وضع کرده است. این دو کارمند جدید به نام‌های عباس بومی‌فر و دوستی در امور فرهنگی باشگاه استقلال تحت نظر فرهاد نفرزاده مشغول به کار شده اند.

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال اعضای گروه حامیان این باشگاه باید برای ادامه همکاری با این مجموعه مدارک زیر اعم از جواب آزمایش عدم اعتیاد، مدرک تحصیلی، سوء پیشینه، کارت پایان خدمت و مواردی از این دست را به باشگاه ارائه دهند تا مجوز همکاری شان با مجموعه استقلال برای آنها صادر شود. در غیر این صورت لیدرهایی که در سال‌های گذشته همراه با هواداران استقلال به کار تشویق این تیم مشغول بودند دیگر به شکل رسمی از طرف باشگاه مورد حمایت نبوده و نمی‌توانند با استقلال همکاری کنند.

همچنین شنیده‌ها در این باره حاکی از آن است که مسئولان باشگاه استقلال از آنها خواسته‌اند تعهد بدهند که در فضای مجازی به ویژه صفحات اینستاگرامی شان فعالیتی نداشته باشند که این موضوع با دلخوری اکثر لیدرهای باشگاه توأم شده و در این باره به مدیران باشگاه استقلال معترض شده اند.

ناگفته نماند؛ مصطفی آجرلو از دوم مهرماه سال ۱۴۰۰، در حالی مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفت که فرصت رسیدگی به خیلی از مسائل ریز و درشت در باشگاه استقلال را نداشت ولی ظاهراً حالا قصد دارد پیش از ورود به فصل جدید لیگ برتر مجموعه تحت نظارتش را طبق شرایط مورد نظر خودش آماده کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.