خبر هولناک درباره ارتش اسرائیل: آزار نظامیان دختر و پسر رژیم صهیونیستی!

شبکه المیادین در گزارشی مطرح کرد که تعرض و تجاوز در داخل ارتش اسرائیل بیداد می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز،  شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشته است که شمار تعرض‌ها در ارتش اسرائیل روز به روز افزایش پیدا می‌کند و بین نظامیان پسر و دختر خدمت نظام گسترش فراوانی پیدا کرده است.

به نقل از تسنیم، در این بین خبرنگار شبکه کان (رادیو و تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) در توجیه افزایش شکایت‌ها از تعرض و تجاوز در ارتش اسرائیل، ادعا کرد: علت اصلی این افزایش به دلیل افزایش اعتماد قربانیان به ساختار پیگیری در داخل ارتش است، امری که منجر شجاعت این افراد برای طرح شکایت شده است.

با این حال این خبرنگار اعتراف می‌کند که ما در مقابل بیش از دو برابر شدن این ارقام هستیم و از ۲۲ مورد شکایت تجاوز به ۴۶ مورد تجاوز جنسی رسیده است، که رقمی بزرگ محسوب می شود، در حالی که رقم تعرض و ایجاد مزاحمت‌های جنسی در داخل ارتش اسرائیل نیزدر این مدت  ۱۵۶۷ مورد اعلام شده است که باز هم رقمی بسیار نگران کننده است.

گفتنی است این شبکه رادیو و تلویزیون اسرائیلی ماه گذشته نیز خبر داده بود طی ۶ ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی ۱۱ مورد خودکشی در داخل ارتش اسرائیل به ثبت رسیده است این در حالی است که آمار خودکشی در تمام سال ۲۰۲۱ فقط ۱۱ مورد بود و این رقم برای سال قبل از آن ۹ مورد اعلام شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.