گروگانگیری وحشتناک با آمیوه‌های مسموم؛ گروگان‌ها ۳تا ۴ روز بی‌هوش بودند!

تحقیقات در پرونده مجرم سابقه‌داری که پس از بیهوش‌‌کردن راننده کامیون، ۳روز تمام او را به همراه خود این طرف و آن طرف می‌کشاند، نشان می‌دهد که او راننده دیگری را نیز با همین شگرد به دام انداخته و او را ۴روز تمام در حیاط خانه‌ای بیهوش رها کرده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، متهم پرونده گروگانگیری، مجرم سابقه‌داری است که مدتی قبل به بهانه اینکه می‌خواهد یک محموله باری را به شمال کشور منتقل کند، راننده کامیونی را فریب داد و سوار ماشین او شد. متهم با تعارف آبمیوه مسموم راننده کامیون  را بیهوش کرد و وی را در اتاقک کامیون قرار داد و ۳روز تمام به همراه او که همچنان بیهوش بود به این طرف و آن طرف رفت.

به نقل از همشهری، متهم پس از سرقت مدارک و پول‌های راننده کامیون حسابش را نیز خالی کرد و بعد با همسر او تماس گرفت و به این بهانه که شوهرش تصادف کرده و دربیمارستان بستری شده، درخواست پول کرد. اما همسر او پس از پرس‌و‌جو متوجه دروغ وی شد و این‌بار مجرم سابقه‌دار تهدید کرد که اگر پول به حسابش واریز نکند، جان شوهر او را می‌گیرد.  همین کافی بود تا همسر راننده کامیون شکایتی مطرح کند و متهم تحت تعقیب قرار بگیرد. مأموران پلیس از زن جوان خواستند تا به بهانه تحویل پول با مرد سارق قرار بگذارد که همین موجب دستگیری متهم تحت تعقیب شد. در ادامه راننده کامیون که داخل اتاقک بیهوش افتاده بود به بیمارستان انتقال یافت و پس از چند روز مداوا از خطر مرگ نجات یافت.

با دستگیری سارق سابقه‌دار، مأموران به بازرسی لوازم کشف شده از او پرداختند و یک کارت شناسایی پیدا کردند. کارت متعلق به مردی جوان بود که بررسی‌ها نشان می‌داد مسافرکش اینترنتی و ساکن شهرستان آستار‌است. در ادامه معلوم شد که او نیز یکی از طعمه‌های مجرم سابقه‌دار بوده که ۴روز تمام در حیاط یک خانه ویلایی در آستارا بیهوش رها شده بود. تحقیقات نشان می‌داد که سارق دستگیر شده در شهرستان آستارا به سراغ این مسافرکش اینترنتی رفته و از او خواسته وی را به‌صورت دربستی به تهران برساند.

اما به محض اینکه سوار ماشین شده با آب‌طالبی مسموم راننده را بیهوش کرده و وی را به حیاط یک خانه اجاره‌ای منتقل و در آنجا  حبس کرده است. به‌گفته شاکی، او ۴روز در حیاط خانه بیهوش افتاده بود تا اینکه صاحب‌ خانه رسید و فرشته نجاتش شد.
براساس این گزارش، پرونده شکایت مسافرکش اینترنتی از مرد سارق در اداره پلیس شهرستان آستارا در حال رسیدگی است و به‌نظر می‌رسد سارق دستگیر شده پس از سرقت  خودروی وی، آن را فروخته است.  هم‌اکنون بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات از متهم را صادر کرده تا راز دیگر جرایمی که وی مرتکب شده بود نیز فاش شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.