دعوای دو دستفروش بر سر جای پهن کردن بساط، خون به پا کرد!

۲دستفروش بر سر جای پهن کردن بساطشان با هم درگیر شدند و دعوای آنها با قتل یکی از آنها و بازداشت دیگری به اتهام قتل پایان یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، عصر شنبه افرادی که از خیابان گلوبندک در حوالی پارک‌شهر تهران عبور می‌کردند، متوجه درگیری ۲پسر جوان شدند. هر دو دستفروشی می‌کردند؛ یکی از آنها جوانی ۲۱ساله بود و بساط فروش شال و روسری پهن کرده بود و دیگری که حدودا ۲۳ساله بود، تی‌شرت و شلوار می‌فروخت. دعوای آنها بر سر جای بساط که بالا گرفت، شاهدان و کسبه‌ محل مداخله کردند و با میانجیگری پایان یافت.

به نقل از همشهری، اما دقایقی بعد پس از رفتن مردم، ‌مجددا دعوا میان آنها از سر گرفته شد که ناگهان یکی از دستفروشان با چاقو ضربه‌ای به دیگری زد و شاهدان با دیدن این وضعیت، با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. ضارب که ترسیده بود پس از زخمی کردن دستفروش دیگر پا به فرار گذاشت، اما شاهدان به‌دنبال او رفتند و مانع فرارش شدند. همزمان مأموران رسیدند و ضارب را دستگیر کردند که تحویل کلانتری ۱۱۳بازار شد. از سوی دیگر جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل شدت جراحت و خونریزی جانش را از دست داد.

در این شرایط بود که گزارش این درگیری مرگبار به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی متهم به قتل دیروز به دادسرا انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت. متهم گفت: من اهل تهران نیستم و مدتی قبل برای کار از شهرستان به پایتخت آمدم. مقتول از هم‌ولایتی‌هایم بود که او هم مانند من برای کار به تهران سفر کرده بود. وی ادامه داد: چند وقتی می‌شد که من و مقتول تصمیم گرفته بودیم برای کسب درآمد دستفروشی کنیم. پس از جست‌و‌جو در مناطق مختلف تهران متوجه شدیم که بازار تهران یکی از شلوغ‌ترین منطقه‌های تهران است که همه روزه افراد زیادی برای خرید به آن منطقه می‌روند؛ به همین دلیل من شال و روسری خریدم و در بازار تهران بساط کرده و می‌فروختم. مقتول هم لباس و شلوار بساط می‌کرد و هر دوی ما از صبح تا غروب سرگرم کار بودیم.

وی گفت: معمولا هر دستفروش برای خودش جای مشخصی دارد، اما روز حادثه مقتول بساطش را درست در جایی که من همیشه بساط می‌کردم، پهن کرده بود. به او گفتم آنجا، ‌جای من است، اما زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت من اشتباه می‌کنم. هرچه تلاش کردم او را قانع کنم، فایده‌ای نداشت و ناگهان کار به جروبحث کشیده شد. ابتدا مردم وساطت کردند و دعوای اول که میان ما شکل گرفته بود، خاتمه یافت، اما من از دست دوستم که با زورگیری جای مرا گرفته بود، عصبانی بودم و از او خواستم تا جای مرا برگرداند. دعوای دوم که شروع شد به‌شدت خشمگین بودم و نتوانستم عصبانیتم را کنترل کنم؛ چون مقتول حرف زور می‌زد. نمی‌دانم چه شد که با چاقو ضربه‌ای به او زدم؛ درحالی‌که اصلا قصد کشتن او را نداشتم.حالا هم باورم نمی‌شود که دوستم جان باخته است و من به زندگی او پایان داده‌ام. خیلی پشیمانم و می‌دانم عذاب وجدان تا زمانی که در این دنیا هستم و نفس می‌کشم، همراهم است. براساس این گزارش، ‌متهم به قتل با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.