میزان و زمان واریز سود سهام عدالت تیر ۱۴۰۱

براساس گفته‌های مسئولان شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، واریز سهام عدالت جاماندگان در اواخر تیر ۱۴۰۱ انجام می‌شود؛ بنابراین کمتر از دو هفته زمان دارید تا شبای خودتان را در سامانه سجام ثبت و اعلام کنید.

به گزارش تازه نیوز، اسفند ماه سال گذشته بود که دارندگان سهام عدالت بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان به عنوان سود سال ۱۳۹۹ دریافت کردند. اما بخشی از سهامداران به علت شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت موفق به دریافت آن نشدند.

علاوه بر آن، گروه دیگری هنوز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ را به دلیل اعلام شماره شبای نامعتبر و. دریافت نکرده اند. حالا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه قصد دارد در مرحله جدید سود جاماندگان این دو مرحله را پرداخت کند.

در این رابطه اخیرا معاون معاون فناوری و توسعه نوآوری هفته گذشته گفته بود که مرحله سوم واریز سود سهام عدالت مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است؛ بنابراین اگر جز جاماندگان هستید و هنوز شما شبا را در سامانه سجام اعلام نکرده اید، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به اعلام آن اقدام کنید، چرا که زمانی زیادی برای شما باقی نمانده است.

به نقل از رویداد۲۴، براساس گفته‌های محمود حسنلو، معاون معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار واریز سهام عدالت جاماندگان در اواخر تیر ۱۴۰۱ انجام می‌شود؛ بنابراین کمتر از دو هفته زمان دارید تا شبای خودتان را در سامانه سجام ثبت و اعلام کنید.

میزان واریزی جاماندگان سهام عدالت چقدر است؟

اگر تنها سهام عدالت سال ۱۳۹۹ را دریافت نکرده اید، به ازای برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، به همین میزان سود به شما تعلق می‌گیرد. برای برگه ۵۳۲ تومانی هم حدود ۵۵۰ تومان به حساب جاماندگان واریز خواهد شد.

برای جاماندگان سهام عدالت ۱۳۹۸ نیز، برای برگه یک میلیون تومانی حدود ۴۰۰ هزار تومان و برای برگه ۵۳۲ هزار تومانی نیز حدود ۲۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

اگر هم از هر دو مرحله جا مانده اید و برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی دارید، در مجموع حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حساب تان واریز خواهد شد. اما اگر برگه ۵۳۲ هزار تومانی دارید، باید انتظار واریز ۷۵۰ هزار تومان را داشته باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.