تیراندازی به سمت اعضای یک خانواده؛ دختر ۶ساله قربانی اختلاف مالی شد!

فرمانده انتظامی خاش با بیان اینکه تیراندازی به دلیل اختلافات مالی جان کودک ۶ ساله خاشی را گرفت گفت: با اقدام به موقع پلیس چهار نفر از مظنونان این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ حبیب رازدار اظهار داشت: در پی تماس شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان خاش بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور مأموران در محل و طی تحقیقات میدانی مشخص شد افرادی با سلاح کلاش به سمت اعضای یک خانواده اقدام به تیراندازی کرده و با قتل دختر بچه ۶ ساله و مجروح ساختن پدر خانواده سریعاً از محل متواری می‌شود.

به نقل از مهر، فرمانده انتظامی خاش تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و در پی تحقیقات اولیه پلیس و اظهارات اعضای خانواده و شاهدان در صحنه مشخص شد متهم با انگیزه تسویه حساب شخصی و در پی اختلافات مالی قبلی اقدام به تیراندازی کرده است. وی خاطرنشان کرد: در همان لحظات اولیه و با سرعت عمل پلیس در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند و پرونده جهت تحقیقات تکمیلی و معرفی متهمان به مراجع قضائی در دست اقدام است که متعاقباً جزئیات آن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.