افزایش قیمت یک کالای دیگر تصویب شد +جزئیات

وزارت جهاد کشاورزی با افزایش قیمت رب به ۴۵ هزار تومان موافقت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سازمان حمایت با افزایش قیمت رب گوجه فرنگی موافقت کرد.

در متن نامه عباس عسکرزاده به صدیف بیک زاده، سرپرست سازمان حمایت آمده است:

احتراماً پیرو نامه شماره ۲۲۲۸۴/۵۰۰/۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ در خصوص موضوع تعیین قیمت رب گوجه فرنگی به استناد مصوبه بیست و نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین با توجه به جلسات برگزار شده با تولید کنندگان عمده و سندیکای صنایع کنسرو ایران، با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، با افزایش قیمت مصرف کننده رب گوجه فرنگی در چارچوب ضوابط و مقررات آن سازمان موافقت می‌نماید. لذا ضمن ارسال نامه شماره ۴۶۵۳/ س مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ سندیکای صنایع کنسرو ایران در خصوص قیمت مصرف کننده (۴۵۰۰۰۰ ریال)، خواهشمند است در راستای حفظ آرامش بازار و تداوم عرضه کالا مقرر فرمائید با قید فوریت اقدامات لازم مبذول گردد.

این مطالب را از دست ندهید:

10 نظر
  1. فردین

    خسته نشدین ازاین همه گرانی بس دیگه پولمون نمیرسه چیزی بخریم حقوق میگیرم دوساعته تموم میشهابا

  2. متین

    تشکر از سید محرومان

  3. علی

    گلی به جمال مخبر ومیرکاظمی این کالا که ارز بری ندارد گوجه داخلی کارگر کارخانه داخلی بخدا رییسی اگر این دو نفر را اخراج نکند تیشه به ریشه نظام زده خواهیم دید رهبر هم یکبار از بابت مخبر زیان دید

  4. سیروان

    دیگه چه بلایی سر ملت ایران میخاد دربیاد هرروز یه فکری برای بدبخت تر شدن ایران میکنید

  5. Mohammad

    اینم از سید محرومان
    میخواد از خورد و خوراک محرومموندکنه

  6. تورم

    دمت گرم سید محرومان. کاری کن تا محرومان برن بمیرن راحت بشن از دست شما و دولتتون. هرروز گرانی و تورم

  7. شهریار

    دیگه چی .بازم چیزی مونده فقط این مونده که بخواهیم باهمسرمون بخوابیم باید هزینه بدیم.بابا از خدا بترسید چرا مردمو توفشار می‌زارید رب گوجه بخوره تو سرتون.

  8. موحد

    ابراهیم رئیسی با نا کار امدیش در رفع تورم وگرانی ودامن زدن ابراهیم رئیسی به تشدید وادامه تورم وگرانی به مردم ونظام ثابت کرد نظام باید از جمهوریت اسلامی به سمت حکومت اسلامی با محوریت ولایت مطلقه فقیه با اجرای احکام اسلام تغییر پیدا کند .رئیس جمهور های کشور من جمله بنی صدر خائن فراری وهاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی ومحمود احمدی نژاد و حسن فریدون وابراهیم رئیسی به تجربه ثابت کرده اند که در دوران ریاستشان بر نظام وملت نه تنها دردی از نظام وملت را درمان نکرده اند بلکه خودشان و ریاست جمهوریشان عامل درد وخسارت وباند بازی وچپاول وحیف ومیل حقوق ملت وسرمایه های کشور برای نظام مقدس وملت بوده است . هر انسان ازاده وعاقلی به عملکردهای خسارت بار این افراد در دوران ریاستشان بر نظام مقدس وملت بنگرد خسارتی که این افراد به نظام وملت زده اند چشمگیر وغیر قابل جبران است و مردم ونظام بعد از اتمام ریاست جمهوریشان به دنبال محاکمه انها بوده اند که عملا محاکمه انها بی نتیجه بوده وبعضا رئیس جمهور متهم که خسارت وخیانت کرده یا از کشور فرار کرده یا مانده ومحاکمه نشده وبه ریش ملت ونظام مقدس می خندد . مومنین وفقهای شورای نگهبان بعد از 43سال از انقلاب هنوز متوجه نشده اند که ریاست جمهوری دوای درد ملت ونظام مقدس نیست بلکه خودش عامل درد وسربار ملت ونظام است ؟، فقهای شورای نگهبان باید به داد نظام مقدس ومردم برسند و نباید از یک سوراخ چندین بار گزیده شوند و زمان ان رسیده است که فقهای شورای نگهبان ریاست جمهوری را از قاموس نظام مقدس حذف و به جای آن حکومت اسلامی را با محوریت ومسئولیت ولایت فقیه در راس همه امور بنیان گذارند . اگر روند غلط واشتباه ریاست جمهوری ادامه پیدا کند مردم نسبت به نظام و اسلام بدبین تر وناامید تر خواهند شد ونظام مقدس به سمت فروپاشی پیش خواهد رفت که هم ظلم به نظام مقدس وملت است وهم ستم به اسلام چون رئیس جمهورها عملکردی اسلامی نداشته اند . انشا ا.. ابراهیم رئیسی اخرین رئیس جمهور ایران باشد وبعد از ابراهیم رئیسی حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شود با محوریت ومسئولیت ولایت فقیه مثل حکومت علی بن ابی طالب ع که حکومت اسلامی طعم واقعی اسلام وعدالت را برای مردم به ارمغان خواهد اورد.

  9. موحد

    ابراهیم رئیسی با نا کار امدیش در رفع تورم وگرانی ودامن زدن ابراهیم رئیسی به تشدید وادامه تورم وگرانی وکوچکتر کردن سفره مردم، به مردم ونظام ثابت کرد نظام باید از جمهوریت اسلامی به سمت حکومت اسلامی با محوریت ومسئولیت مستقیم ولایت مطلقه فقیه با اجرای احکام اسلام تغییر پیدا کند .رئیس جمهور های کشور من جمله بنی صدر خائن فراری وهاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی ومحمود احمدی نژاد و حسن فریدون وابراهیم رئیسی به تجربه ثابت کرده اند که در دوران ریاستشان بر نظام وملت نه تنها دردی از نظام وملت را درمان نکرده اند بلکه خودشان و ریاست جمهوریشان عامل درد وخسارت وباند بازی وچپاول وحیف ومیل حقوق ملت وسرمایه های کشور برای نظام مقدس وملت بوده است . هر انسان ازاده وعاقلی به عملکردهای خسارت بار این افراد در دوران ریاستشان بر نظام مقدس وملت بنگرد خسارتی که این افراد به نظام وملت زده اند چشمگیر وغیر قابل جبران است و مردم ونظام بعد از اتمام ریاست جمهوریشان به دنبال محاکمه انها بوده اند که عملا محاکمه انها بی نتیجه بوده وبعضا رئیس جمهور متهم که خسارت وخیانت کرده یا از کشور فرار کرده یا مانده ومحاکمه نشده وبه ریش ملت ونظام مقدس می خندد . مومنین وفقهای شورای نگهبان بعد از 43سال از انقلاب هنوز متوجه نشده اند که ریاست جمهوری دوای درد ملت ونظام مقدس نیست بلکه خودش عامل درد وسربار ملت ونظام است ؟، فقهای شورای نگهبان باید به داد نظام مقدس ومردم برسند و نباید از یک سوراخ چندین بار گزیده شوند و زمان ان رسیده است که فقهای شورای نگهبان ریاست جمهوری را از قاموس نظام مقدس حذف و به جای آن حکومت اسلامی را با محوریت ومسئولیت ولایت فقیه در راس همه امور بنیان گذارند . اگر روند غلط واشتباه ریاست جمهوری ادامه پیدا کند مردم نسبت به نظام و اسلام بدبین تر وناامید تر خواهند شد وعملکرد غیر اسلامی وخسارت بار رئیس جمهورها به پای اسلام نوشته می شود ونظام مقدس به سمت فروپاشی پیش خواهد رفت که هم ظلم به نظام مقدس وملت است وهم ستم به اسلام چون رئیس جمهورها عملکردی اسلامی نداشته اند . انشا ا.. ابراهیم رئیسی اخرین رئیس جمهور ایران باشد وبعد از ابراهیم رئیسی حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شود با محوریت ومسئولیت ولایت فقیه مثل حکومت علی بن ابی طالب ع که حکومت اسلامی طعم واقعی اسلام وعدالت را برای مردم به ارمغان خواهد اورد.

  10. سمیه

    تخم مرغ املت سیب زمینی ربع روغن همه چی گرون کردید دیگه ملت چی بخورم گوشت مرغ که شده هفته ای یه بار اونوقت داد شما سر بی حجابی خاک تو سر ملت که نون پنیر نمیتونم بخورن داد از دست شما

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.