نقطه قوت پرسپولیس در فصل آینده!

هافبک سابق پرسپولیس خط میانی این تیم را نقطه قوت تیم یحیی گل محمدی در فصل جدید می داند.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس آقایی، بازیکن پیشین پرسولیس درباره وضعیت قرمز‌ها در فصل آینده گفت: اگر دقت کرده باشید اسکلت اصلی خط میانی پرسپولیس حفظ شده و تنها احسان پهلوان از این تیم جدا شده است. کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی و امید عالیشاه که مهره های خوبی در فصول گذشته بوده اند هنوز در تیم حضور دارند و این مایه دلگرمی هر مربی است.

به نقل از خبرورزشی، وی ادامه داد: خوشبختانه سروش رفیعی و سعید صادقی که اتفاقا فوتبال هر دو چشم نواز و هجومی است به این تیم اضافه شده اند. سروش می تواند توان بازیسازی و پاسکاری در خط میانی پرسپولیس را بالا ببرد. سعید صادقی هم با سرعت و دریبل های ویرانگر خودش یک خطر دائمی برای مدافعان حریف است. این خط هافبک به نظر من رویایی است.

آقای با اشاره به اینکه احتمال تغییر پست مهدی ترابی یا امید عالیشاه هم وجود دارد، یادآور شد: حیف است دو یا یکی از این ۶ هافبک واقعا بیرون بنشیند. شاید مهدی ترابی یا امید عالیشاه به خط حمله کوچ کنند اما این احتمال هم وجود دارد که یحیی گل محمدی در فصل جدید تغییر تاکتیک بدهد.

هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان ترافیک در خط میانی هم وجود دارد و با توجه به اینکه قرار است از وحید امیری و دانیال اسماعیلی فر در دو سمت چپ و راست خط دفاعی استفاده شود به نظر می رسد شاید یحیی گل محمدی با سیستم نوین ۳-۴-۳ بازی کند. دانیال اسماعیلی فر به نظر من یک وینگ بک است تا فول بک و وحید امیری هم اگر در سمت چپ خط دفاعی بازی کند بیشتر میل به نفوذ دارد. از طرفی ترافیک در مرکز خط دفاع پرسپولیس هم زیاد است. بنابراین شاید گل محمدی بخواهد از ۳ دفاع میانی استفاده کند.

وی با اشاره به خریدهای خوب پرسپولیس در فصل جدید، گفت: واقعا با این بازیکنان دست مربی برای اجرای هر تاکتیکی باز است. شاید تنها نقص این تیم در خط حمله باشد. پرسپولیس نیاز مبرم به یک مهاجم تمام کننده و ششدانگ دارد تا پاس های این خط هافبک رؤیایی را تبدیل به گل کند. من مطمئن هستم اگر یک فوروارد با هوش و گلزن به پرسپولیس اضافه شود با این هافبک ها می تواند به راحتی آقای گل لیگ برتر شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.