تضمین موفقیت استقلال در روزهای پیش‌رو!

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، حضور یک دستیار ایرانی توانمند در کادر فنی این تیم می‌تواند متضمن موفقیت آبی‌پوشان در فصل پیش رو باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی پاشازاده، در واکنش به اظهارات اخیر سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات دو فصل پیش و اختلافش با محمود فکری اظهار داشت: اینجا استقلال است و کسانی در این تیم بازی کرده‌اند و پیراهنش را پوشیده‌اند که خیلی قابل احترام هستند. خیلی از کسانی که در استقلال مدعی بازی کردن هستند، باید حالا حالا بدوند تا به این افراد برسند. با کلیات حرف‌های او (یزدانی) کاری ندارم، ولی اصلاً قشنگ نبود. هر بازیکنی که می‌آید، با استقلال قرارداد می‌بندند و با هواداران روبه‌رو می‌شود. قطعاً هر کسی کم‌کاری کرده باشد، خیانت به استقلال و هواداران بوده است. یزدانی نقطه نظرات خودش را گفته است، اما حرف‌های او به دلم ننشست.

به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه یزدانی مدعی شده طی سال حضورش در استقلال ۱۰ میلیارد تومان پول گرفته و به نوعی مجانی بازی کرده است، گفت: حقوق من در استقلال ۱۳ هزار تومان بود که سه چهار ماه هم عقب می‌افتاد. می‌توانید از دکتر امین نوروزی سؤال کنید که برای یک بازی چطور پایم را از گچ درآوردم و به چه شکلی وارد زمین شدم. افتخار می‌کنم برای استقلال این کار را کردم. این طرز تفکر من بود و راضی نشدم در ایران به غیر از استقلال جایی دیگر بازی کنم. من درباره خودم حرف می‌زنم و هر کسی طرز تفکر خودش را دارد. من در استقلال ماندم و به هیچ پیشنهادی فکر نکردم. الان هم هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان تصریح کرد: این تیم کم کم در حال جمع شدن است. دیر شروع شدن تمرینات قطعاً به سود استقلال نخواهد بود، اما برخی تیم‌ها به تازگی شروع کرده‌اند و برخی نیز قرار است شروع کنند. استقلال شاکله اصلی خودش را حفظ کرده است و نفراتی مثل کاوه رضایی، سجاد شهباززاده و محمدحسین مرادمند که بازیکنان خوبی هستند به تیم اضافه شده یا خواهند شد. بدون شک با جذب یکی دو بازیکن دیگر شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

پاشازاده راجع به انتخاب یک دستیار ایرانی برای حضور در کادر فنی ریکاردو ساپینتو خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل این تیم می‌تواند بحث دستیار ایرانی باشد. تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که اگر دستیار ایرانی کاراکتر و اعتبار بالایی نداشته باشد سرمربی خارجی به زمین می‌خورد. رولند کخ سرمربی آلمانی دوره ما مربی خوبی بود، ولی کنار او دستیار ایرانی نبود که موفق عمل کند. کسی باید در کادر فنی باشد که مورد قبول هواداران باشد. به اعتقاد من، پاشنه آشیل استقلال می‌تواند در این فصل همین مسئله باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره‌ای با او برای حضور در کادر فنی استقلال شده است، گفت: خیر، هیچ صحبتی نشده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.