منچستریونایتد رونالدو را از دست خواهد داد!

سرانجام باشگاه منچستریونایتد پذیرفت که در تابستان امسال کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی را از دست خواهد داد.

به گزارش تازه‌نیوز، فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی در حال حاضر به بهانه «مسائل خانوادگی» از حضور در تمرینات مرخصی گرفته است. اما رونالدو به صراحت اعلام کرده که می‌خواهد پس از بازگشت ناموفق ۱۰ ماه پیش به اولدترافورد از این تیم کناره‌گیری کند. یونایتد در ابتدا نسبت به حضور ستاره مهاجم خود در فصل آینده خوشبین بود. اما بزرگان شیاطین سرخ اکنون دریافته‌اند که نمی‌توانند او را برخلاف میلش نگه دارند و می‌خواهند از یک نبرد طولانی و پرتنش اجتناب کنند.

به نقل از خبرورزشی،‌ اریک تن‌هاخ سرمربی جدید شیاطین‌سرخ اعتراف کرده بود که می‌خواست شماره ۷ افسانه‌ای یونایتد بماند. او گفته بود: «رونالدو خیلی بزرگ است، کارهای زیادی انجام داده و هنوز هم بسیار جاه‌طلب است. البته که دوست دارم او را نگه دارم.» با این حال، پس از صحبت با هیئت مدیره، تن‌هاخ می‌پذیرد که باید بدون او برای آینده برنامه‌ریزی کند.

در حالی که رونالدو با ۲۴ گل در فصل گذشته بهترین گلزن شد، یونایتد با ۵۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت که کمترین تعداد امتیازات آنها در تاریخ لیگ برتر بود. نشریه «سان» در ماه ژانویه گزارش داده بود که مشاوران رونالدو به ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی جدید باشگاه، گفته‌اند در صورتی که باشگاه موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، رونالدو در آنجا نخواهد ماند.

این مهاجم فوق‌العاده با وجود سن تقریباً بالایش، هنوز معتقد است که می‌تواند در بالاترین سطوح افتخارآفرینی کند، البته نه با یونایتد. او در آگوست گذشته در بازگشت از یوونتوس قراردادی ۲ ساله با یونایتد امضا کرد. اما بالافاصله از اینکه استانداردهای باشگاه چقدر افت کرده، احساس ناامیدی کرد. و حالا هم برخلاف میل باشگاه می‌خواهد برود تا در جایی دیگر به کسب افتخارات بپردازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.