وحید قلیچ: با وریا غفوری مانند من رفتار کردند!

وحید قلیچ گفت: رفتاری که با وریا غفوری انجام شد کاملا شبیه رفتاری است که باشگاه پرسپولیس در قبال من انجام می‌دهد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره جدایی وریا غفوری از تیم استقلال و شرایط این جدایی اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال پرسپولیس خبر دارید؟

فعلاً از پرسپولیس مهمتر، اتفاقی است که در استقلال افتاد و من را به شدت به فکر فرو برد.

کدام اتفاق؟

رفتاری که با وریا غفوری صورت گرفت درست شبیه رفتاری بود که در این مدت با وحید قلیچ انجام می‌شود. متاسفانه نمی‌دانم این چه رسمی‌است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در پیش گرفته‌اند.

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

بله! از حدود یک سال پیش به این طرف کم کم باشگاه پرسپولیس و حتی تعدادی از پیشکسوتان باشگاه نسبت به من رو برگرداند و کار تا جایی پیش رفته که کمترین توجهی به من نمی‌شود. اینقدر این مسائل پیش رفت که من به خاطر همین اتفاقات رفتم و بازی آخر تیم استقلال را نگاه کردم و حتی صحبت‌هایی کردم که از سر ناراحتی و دلخوری بود. چون باشگاه پرسپولیس هیچ توجهی به من نمی‌کرد. دلم را سوزاندند.

شما چه مدت کاپیتان پرسپولیس بودید؟

من بعد از این که ۱۰۰ بازی برای پرسپولیس انجام دادم توانستم بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندم و این بزرگترین افتخار زندگی ام بود. درباره بازوبند کاپیتانی خاطره جالبی هم دارم.

چه خاطره‌ای؟

آن زمان که ناصر محمدخانی جوان بود پسر برادرش در حین انجام خدمت سربازی بر اثر شلیک ناخواسته گلوله جانش را از دست داد. خدا رحمتش کند. این اتفاق درست قبل از بازی پرسپولیس و استقلال بود. علی پروین من را کنار کشید و گفت چون ناصر حالش خراب است بازوبند را به او بده تا روحیه بگیرد. من هم بازوبند را به محمدخانی دادم و کاپیتان پرسپولیس شد. اما جالب این بود که تا وقتی به او نگفته بودم بازوبند را به من برنمی‌گرداند و تقریباً تا ده بازی بعد از آن، بازوبند را به بازو می‌بست و جلوی همه به زمین می‌رفت تا اینکه قبل از بازی با نساجی جلویش را گرفتم و گفتم نمیخواهی بازوبند را به من برگردانی! حالا هم اتفاقی که درباره وریا غفوری افتاد به شدت مرا ناراحت کرد.

چطور؟

کاپیتانی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس افتخار کمی‌نیست. هر کسی نمیتواند بازوبند را بر بازو ببندد. متاسفم برای آقای آجرلو و تیم مدیریتی اش که به این شکل با کاپیتان تیم شان برخورد کردند. رفتاری که با کاپیتان سابق پرسپولیس می‌شود حالا در رابطه با کاپیتان استقلال تکرار شده است.

می‌دانید باشگاه استقلال به چه علت قرارداد وریا غفوری را تمدید نکرد؟

هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال جرأت نکردند در این باره حرف بزنند! مرد باشید و حرف بزنید. چرا به مردم نمی‌گویید دلیل این مسئله چه بوده است؟ مگر این بازیکن تا همین چند هفته پیش برای استقلال بازی نمی‌کرد؟ سن و سالی هم ندارد که نتواند دیگر بازی کند! اگر هم حرفی زده از حق و حقوق مردم کشورش دفاع کرده و حرف بدی نزده است.

فکر می‌کنید این اتفاق شبیه اتفاقات اخیر درباره خودتان است؟

بله آجرلو درست همان رفتاری را می‌کند که درویش با من کرد. متاسفانه آنجا (استقلال) کاپیتان تیمشان را بی اهمیت جلوه دادند و حتی یک تشکر هم از او نکردند، اینجا (پرسپولیس) کاپیتان سابق تیمشان، پیشکسوت، کسی که استخوان‌هایش به خاطر پرسپولیس شکسته، دندانهایش شکسته شده و سرش را جلوی توپ گذاشته تا دروازه پرسپولیس بسته بماند را بی محلی می‌کنند. بی معرفتی در حق وریا غفوری داغ دل من را هم تازه کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.