ایلان ماسک بطور مخفیانه صاحب دو فرزند شده بود! +عکس

شاهکاری دیگر از ایلان ماسک؛ او و یکی از مدیران ارشد نورالینک صاحب دوقلو شده‌اند!

به گزارش تازه‌نیوز، اسناد دادگاه نشان می دهند که ایلان ماسک به طور مخفیانه از یکی از مدیران ارشد کمپانی اش صاحب دو فرزند شده بود، پیش از آنکه از طریق رحم اجاره ای با گرایمز صاحب بچه شود. در نوامبر گذشته، مدیرعامل ۵۱ ساله تسلا با شیوون زیلیس ۳۶ ساله که رییس بخش عملیات کمپانی نورالینک (Neuralink) متعلق به ایلان ماسک است و در حوزه رابط کاربری ماشین های با هوش مصنوعی بالا فعالیت می کند، صاحب فرزند شده است. بدین ترتیب تعداد فرزندان شناخته شده ایلان ماسک به ۹ نفر می رسد. ماسک و زیلیس در ماه آوریل برای تغییر نام دوقلوهای خود درخواست دادند تا این دو اسم خانوادگی پدرشان را داشته و در بخش میانی اسمشان نیز از نام مادرشان استفاده کنند.

شیوون زیلیسی در کنار جاستین ترودو نخست وزیر کنونی کانادا
شیوون زیلیسی در کنار جاستین ترودو نخست وزیر کنونی کانادا

این اطلاعاتی است که اسناد دادگاه در مورد دسته گل جدید ایلان ماسک فاش می کند. این دوقلوها در ماه نوامبر به دنیا آمده اند، تنها چند هفت پیش از اینکه ماسک و کلر بوشر، خواننده ای که با نام گرایمز شناخته می شود، صاحب دومین فرزندشان از طریق رحم اجاره ای در ماه دسامبر شده بودند. زیلیس که در اونتاریو، کانادا متولد شده، از طریق کمپانی غیرانتفاعی OpenAI که در حوزه تحقیق و توسعه سیستم های هوش مصنوعی فعالیت می کند و ماسک در سال ۲۰۱۵ یکی از بنیانگذاران آن بوده با مدیرعامل تسلا آشنا شده بود. او در دانشگاه ییل در رشته اقتصاد و فلسفه تحصیل کرده و در تیم هاکی روی یخ زنان این دانشگاه نیز دروازه بان بوده است. در سال ۲۰۱۵، زیلیس در فهرست ۳۰ نفر زیر سن ۳۰ سال مجله فوربس در دسته بندی سرمایه گذاری های جوان برتر قرار داشته و در سال ۲۰۱۷ نیز توانست دانش خود در زمینه هوش مصنوعی را در کمپانی تسلا به کار بگیرد.

سال گذشته بود که زیلیس با انتشار تصویری قدیمی از خود و شاهزاده هری در سال ۲۰۱۳ شروع به کار استارتاپ سیلیکون ولی شاهزاده هری را به او تبریک گفت، بعد از اینکه هری از وی خواسته بود سمیناری شخصی در مورد استارتاپ های حوزه تکنولوژی برایش ارائه دهد. زیلیس در حال حاضر رییس بخش عملیات و پروژه های ویژه نورالینک است و یکی از کسانی است که شانس انتخاب برای رهبری توییتر پس از خرید آن توسط ماسک به قیمت ۴۴ میلیارد دلار را داراست. در سال ۲۰۲۰، زیلیس توییتی در دفاع از ماسک به خاطر تصمیمش برای انتقال تسلا از کالیفرنیا به خاطر محدودیت های کووید-۱۹ منتشر کرد. خبر به دنیا آمدن دوقلوهای ماسک و زیلیس، تعداد فرزندان مدیرعامل تسلا را به ۹ نفر می رساند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.