خبر جدید از واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی!

سخنگوی دولت با بیان اینکه دوره آزمایشی طرح «واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی» در حال نهایی شدن است، گفت: گزارش نهایی این طرح هنوز تقدیم دولت نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توضیح خبر اعلامی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر اینکه «طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی از اولویت خارج شده است» اظهار داشت: طرح یارانه بنزین یک طرح آزمایشی بود و آزمایشی بودن آن از ابتدا اعلام شد. حتی اگر حضور ذهن داشته باشید، دولت بنا نبود آن خبر را منتشر کند، به دلیل اینکه بنا نبود این طرح به سرعت به سایر بخش‌های کشور تسری پیدا کند.

به نقل از همشهری‌آنلاین، وی افزود: متأسفانه نامه‌ای بر خلاف قانون در فضای رسانه‌ها منتشر شده بود و دولت در مورد آن توضیحات داد تا شایعات و شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی، یک طرح آزمایشی بود و بنا بود فقط در کیش و قشم اجرا و آثار آن ارزیابی شود و زیر ساخت‌های آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا حرکت به سمت آن مسیر شدنی است یا نه.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه این طرح برای مدتی در جزیره کیش اجرایی شد و حتی در نهایت در جزیره قشم هم اجرا نشد، گفت: طبیعتاً این دوره آزمایشی باید به انتها برسد و بعد به دولت بیاید و آثار اجرای آن، نقاط ضعف و قوت، فواید و مشکلات احتمالی آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید زیرساخت طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی مورد ارزیابی فنی قرار بگیرد که آیا قابلیت تسری به کل کشور را دارد یا ندارد. دوره آزمایشی این طرح در حال نهایی شدن است و بعد از آن مورد بحث و بررسی نهایی کارشناسی در دولت قرار خواهد گرفت تا اگر نیاز به اجرا بود، بعدها در مورد آن تصمیم گیری شود.

سخنگوی دولت در پایان تصریح کرد: گزارشی اولیه‌ای از اجرای این طرح آزمایشی ارائه شد که نقاط قوت، ضعف و مشکلات و موانع اجرایی پیش روی طرح بود که در خصوص آن تصمیم گیری هایی صورت گرفته تا برای موانع اجرایی تدابیری صورت گیرد. هنوز گزارش نهایی این طرح تقدیم دولت نشده است.

8 نظر
  1. متین

    بدبخت بودیم .بدبختر شدیم

  2. جواد

    خدا لعنت کنه طراح این طرح و دیگر عوامل آن را،
    گفتند یارانه میدهیم تا جلوی قاچاق را بگیریم ، اول یارانه من کارگر رو قطع کردن و من را در دهک دهم قرار دادند،
    حتما این هم دسیسه ای دیگر برای ضایع کردن حق ما از بیت المال است

  3. کربلایی

    به خداپناه میبریم ازاین همه ظلم
    برای چی زنده اییم

  4. شهروند

    این هم یک حقه بازی دیگر است برای گران کردن بنزین و فلاکت قشر بدبخت جامعه

  5. محمد

    بسه دیگه اینقدر رو مغز مردم راه نرید با این کاراتون

  6. محمدرضا

    شماهرکاری میکنیدتامردبیشترزیرفشارباشن یارانه اضاف میکنیددرعوض گرانیهایی میاریدکه یارانه هیچ دردی ازمردم دوانکنه وازایم طرف یارانه بنزین روقطع میکنیدیارانه ای که به مادادیدیک کیسه برنج ویک روغن چهارکیلویی حلبی شدباقی گرانیهای نجومی مونده رودوش مردم بیچاره بخداصدرحمت به روحانی

  7. علی

    همش دروغ وظلم به مردم دلمون خوش بودرئیسی میادبدادمردم میرسه معلوم شداینم صدبرابربدترازروحانی هست مردم ازدوره روحانی صدبرابربیشترزیرفشارگرانی ونداری رفتن خدایاخودت بداد مابرس

  8. Dj

    نظرات و که می‌خونی میبینی هیچکس ازینا راضی نیست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.