لواندوفسکی به بارسلونا می‌رود

سرانجام پس از چند هفته شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده روبرت لواندوفسکی «لوا» ستاره لهستانی و ماشین گلزنی بایرن مونیخ، قهرمان بوندس لیگا تسلیم شد و با انتقال او به بارسلونا موافقت کرد.

به گزارش تازه نیوز، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتقال روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این باشگاه به بارسلونا را تایید کرد.

به نقل از ورزش‌سه، روبرت لواندوفسکی از اواخر فصل گذشته تمایلی به تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ نشان نداد و در نهایت دوره هشت ساله حضور او در این باشگاه به اتمام رسید. این ستاره ۳۴ ساله و لهستانی بعد از سپری کردن روز‌هایی فوق العاده در بایرن مونیخ، حالا برای انتقال به بارسلونا با این باشگاه به توافق رسیده و از ابتدای فصل بعد در لالیگا توپ خواهد زد.

علی‌رغم تلاش بایرن مونیخ و مسئولان این باشگاه برای حفظ لواندوفسکی، این بازیکن شخصا تمایل زیادی به جدایی داشت و در نهایت نیز موفق شد به خواسته خود برسد.

باوجود درگیری در روز‌های پایانی، حالا هربرت هاینر توافق لواندوفسکی با بارسلونا را رسما اعلام کرده و البته از این گلزن بزرگ به نیکی یاد کرد. ستاره جدید بلوگرانا به‌زودی به اردوی پیش فصل این باشگاه در ایالت متحده اضافه خواهد شد.

هربرت هاینر گفت: “ما با بارسلونا به توافق شفاهی رسیدیم. خوب است که همه طرف‌های قرارداد شفافیت داشته باشند. روبرت لواندوفسکی بازیکنی فوق العاده است و او همه چیز را با ما به‌دست آورد. ما فوق العاده از لواندوفسکی سپاسگزاریم.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.